خبرگزاری کار ایران

اصفهان، میزبان رئیس جمعیت صلیب سرخ فلورانس ایتالیا

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۸۱۰

رئیس جمعیت صلیب سرخ فلورانس ایتالیا از ۹ تا ۱۱ بهمن ماه از توانمندی‌ها و تجهیزات جمعیت هلال احمر استان اصفهان بازدید خواهد کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در آستانه دهه مبارک فجر رئیس جمعیت صلیب سرخ فلورانس ایتالیا جهت بازدید از ظرفیت ها و توانمندی‌های جمعیت هلال احمر استان به اصفهان سفر می‌کند.

به گزارش ایلنا، محسن مومنی اظهار داشت: با عنایت به انعقاد قرار داد خواهرخواندگی بین جمعیت هلال احمر اصفهان و صلیب سرخ فلورانس، رئیس جمعیت صلیب سرخ فلورانس ایتالیا جهت بازدید از توانمندی های جمعیت هلال احمر استان به اصفهان سفر می‌کند.

وی اظهار داشت: در این بازدید دو روزه آقای فرانچسکو کاپونی، رئیس جمعیت صلیب سرخ فلورانس ایتالیا از ۹ تا ۱۱ بهمن ماه از توانمندی‌ها و تجهیزات جمعیت هلال احمر استان اصفهان بازدید خواهد کرد و در خصوص تحکیم روابط، تقویت همکاری‌ها، انتقال تجارب و دانش امدادی بر اساس تفاهم نامه خواهرخواندگی بین دو جمعیت گفتگو و تبادل نظر خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان خاطر نشان کرد: بازدید از بنا‌ها و اماکن تاریخی و گردشگری استان نیز در برنامه حضور این هیات در اصفهان قرار گرفته است.

گفتنی است جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و صلیب سرخ ایتالیا در ۱۳ نومبر ۲۰۱۳ در شهر سیدنی استرالیا یاداشت تفاهم دو جانبه همکاری امضاء کردند که در راستای آن تفاهم نامه، بین جمعیت هلال احمر اصفهان و صلیب سرخ فلورانس در ۵ ژوئن ۲۰۱۴ توافق نامه خواهر خواندگی امضاء شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز