خبرگزاری کار ایران

نظافتی اعلام کرد:

آغاز ثبت‌نام نوروزی عتبات از ۱۸بهمن

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۲۶۴

براساس برنامه‌ریزی انجام شده ۳۰ بهمن ماه قرعه‌کشی متقاضیان به عتبات در دوره جدید انجام می‌شود.

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت کشور، اعلام کرد: ثبت نام متقاضیان اعزام به عتیات عالیات در ایام تعطیلات نوروز، از روز شنبه ۱۸ بهمن ماه امسال آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، محسن نظافتی افزود: متقاضیان سفر عتبات عالیات در ایام نوروز می‌توانند از ۱۸ بهمن ماه از ساعت ۹ صبح تا روز ۲۵ بهمن ماه ساعت ۱۶ عصر با مراجعه به سایت پیش ثبت نام به نشانی www. atabat. haj. ir نام نویسی کنند.

وی افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده ۳۰ بهمن ماه قرعه کشی متقاضیان به عتبات در دوره جدید انجام می‌شود که این عزیزان می‌توانند از دوم اسفند ماه نتایج قرعه کشی را از نشانی ذکر شده مشاهده و جهت ثبت نام قطعی خود اقدام کنند.

نظافتی اظهار داشت: اعزام‌های دوره جدید و نوروزی عتبات عالیات از ۲۱ اسفند ماه امسال آغاز و تا ۲۵ خرداد ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در نوروز امسال برای سفرهای هوایی بسته‌های سه، چهار و هفت روزه و برای سفرهای زمینی بسته ۶ روزه پیش بینی شده است، اما بسته ۱۰ روز به دلیل ظرفیت محدود اسکان و تقاضای بالا از ۲۵ اسفند ماه تا پایان تعطیلات نوروزی متوقف و مجددا پس از این ایام راه اندازی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز