خبرگزاری کار ایران

ارسال ۸ محموله امدادی و درمانی هلال احمر ایران به عراق

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۶۰۹

به دنبال بحران عراق و آسیب‌دیدگی مردم این کشور، هلال‌احمر ایران در ۸ مرحله اقلام امدادی مورد نیاز را به ارزش قریب به ۴ میلیارد و ۳۷۸ میلیون تومان برای مردم مظلوم عراق ارسال کرده است.

جمعیت هلال احمر ایران در سال جاری برای بحران‌های عراق تاکنون در ۸ مرحله بیش از ۵۹۲ تن محموله ارسالی از جمله اقلام امدادی، بهداشتی، درمانی و مواد غذایی برای کمک به مردم مظلوم این کشور اهدا کرده است.

به گزارش ایلنا، وحید رحمتی مدیرکل روابط‌ عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر، گفت: به دنبال بحران عراق و آسیب‌دیدگی مردم این کشور، هلال‌احمر ایران در ۸ مرحله اقلام امدادی مورد نیاز را به ارزش قریب به ۴ میلیارد و ۳۷۸ میلیون تومان برای مردم مظلوم عراق ارسال کرده است.

وی افزود: محموله‌های ارسالی شامل ۱۶ هزار و ۵۹۶ تخته پتو، ۱۸ هزار قوطی کنسرو، ۲۰ هزار کیلو برنج، ۱۵ هزار کیلو شکر، ۳۵۰ دستگاه چادر، ۱۰۰ تخته زیرانداز، دارو و تجهیزات پزشکی بوده است.

رحمتی با اشاره به اینکه بخشی از این محموله‌های ارسالی به عراق، کمک‌های مردمی بوده است، گفت: این کمک‌ها در دو مرحله انواع اقلام امدادی شامل کمک‌های مردمی بوده که از کردستان و آذربایجان به عراق ارسال شده است.

وی به ارائه خدمات امدادی هلال احمر ایران به عراق در اربعین حسینی اشاره و تصریح کرد: به این منظور بیش از ۸۷ تن محموله امدادی به ارزش یک میلیارد و ۲۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شامل ۵۰۰ دستگاه چادر، ۲۰ هزار تخته پتو، ۴ دستگاه چادر رابهال، ۱۰ دستگاه چادر مسجدی، یک‌ تن نایلون پوشش چادر، ۵۰۰ شعله چراغ والور، ۵۰۰ عدد کلمن آب دوقلو و یک‌هزار دستگاه چادر مسافرتی در این ایام به عراق ارسال شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز