خبرگزاری کار ایران

در راهپیمایی ۲۲ بهمن انجام می‌شود؛

استقرار ۶۲۰ صندوق جمع آوری کمک‌های مردمی هلال احمر

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۹۵۴

مراحل ساخت این درمانگاه‌ها و بیمارستان با تهیه نقشه آغاز شده و ساخت آن‌ها در برنامه زمان بندی دو ساله و در کربلای معلی، نجف اشرف و کاظمین تعریف شده است.

سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در راستای جمع‌آوری وجوه اهدایی نیکوکاران و خیرین، ۶۲۰ صندوق جمع آوری کمک‌های مردمی را در مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن مستقر می‌کند.

به گزارش ایلنا، سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر اعلام کرد: با توجه به استقبال مردم و خیرین، نسبت به همکاری با این سازمان عام المنفعه جهت سهولت دسترسی مردم، همزمان با اجرای برنامه ایستگاه‌های سلامت و ارائه خدمات بهداشتی از سوی داوطلبان به عموم مخاطبان، این صندوق‌ها را مستقر کرده و به علاوه شماره حساب ۷۰۰۰۸۰۰۰۴ را که به نام سازمان نزد بانک رفاه شعبه سپهبد قرنی مفتوح می‌باشد را اعلام کرد.

فرح ناز رافع رئیس سازمان داوطلبان با بیان اینکه این سازمان با همکاری مجمع خیرین سلامت نظارت و ماموریت جمع آوری کمک‌های مردمی را برای ساخت و تجهیز ۶ درمانگاه و یک بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی جمعیت هلال احمر ویژه زائران عتبات عالیات دارد، اضافه کرد: اکنون شعبات ستاد این طرح بزرگ در خانه‌های داوطلب، شعب و مراکز جمعیت هلال احمر و دفا‌تر مجمع خیرین سلامت در سراسر کشور دایر شده است و خیرین و نیکوکاران می‌توانند فقط کمک‌های نقدی خود را به این شعبات تحویل دهند.

به گفته وی، مراحل ساخت این درمانگاه‌ها و بیمارستان با تهیه نقشه آغاز شده و ساخت آن‌ها در برنامه زمان بندی دو ساله و در کربلای معلی، نجف اشرف و کاظمین تعریف شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز