خبرگزاری کار ایران

سرپرست سازمان امداد و نجات اعلام کرد:

سفارش ساخت ۳ بالگرد کلاس ۴۱۲ به وزارت دفاع

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۵۷۳

بالگرد ۴۱۲ با بالگردهای روز دنیا برابری می‌کند و مخصوص نجات طراحی شده است / این بالگردها بدنه سبکی دارند و توانایی صعود به ارتفاعات کوهستان برای امدادرسانی را دارند.

سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر از سفارش ساخت ۳ فروند بالگرد به وزارت دفاع خبر داد و گفت: این بالگردها ظرف چند ماه آینده به هلال احمر تحویل داده می‌شود.

به گزارش ایلنا، ناصر چرخ‌ساز با اعلام این خبر به فارس به موضوع رونمایی از بالگرد ۴۱۲ به وسیله شرکت پنها وابسته به سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع اشاره کرد و گفت: ما سفارش ساخت ۳ فروند از این نوع بالگرد را به وزارت دفاع داده‌ایم.

وی در مورد این بالگردها افزود: بالگرد ۴۱۲ با بالگردهای روز دنیا برابری می‌کند و مخصوص نجات طراحی شده است.

سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر با بیان اینکه این بالگردها مشکل بالگردهای پهن پیکر در صعود به ارتفاعات را ندارند خاطرنشان کرد: این بالگردها بدنه سبکی دارند و توانایی صعود به ارتفاعات کوهستان برای امدادرسانی را دارند.

وی یادآور شد: بالگردهای ۴۱۲ دارای ۲ موتور ۴ ملخه و از سیستم خلبان خودکار برخوردار است و قابلیت حمل و جابجایی ۱۴ نفر خدمه و سرنشین را دارد. چرخ‌ساز با اشاره به این موضوع که سیزدهم بهمن مراسم رونمایی از این بالگردها بوده نه تحویل آنها افزود: کار ساخت ۳ فروند از این نوع بالگرد ظرف چند ماه آینده تکمیل شده و به هلال احمر تحویل می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز