خبرگزاری کار ایران

انفجار منزل مسکونی ۵ کشته و مصدوم بر جای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۸۷۹

۲ نفر دیگر از اعضای این خانواده نیز به نام‌های(سلیمان – ق ۵۰ساله و اکبر - ق ۳۰ ساله) دچار سوختگی شدید شده بودند که توسط آتش نشانان از خانه خارج شده و به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل داده شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه مرگبار انفجار گاز در منزل مسکونی و کشته و مصدوم شدن ۵ تن خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید جلال ملکی با اشاره به حادثه مرگبار انفجار گاز در منزل مسکونی و کشته و مصدوم شدن ۵ تن اظهار کرد: در ساعت ۲۷:۲۳ دقیقه شب گذشته ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از حادثه انفجار در یک منزل مسکونی مطلع شدند و بلافاصله سه ایستگاه آتش نشانی عازم محل حادثه در خیابان پیروزی شدند. پس از رسیدن آتش نشانان به محل حادثه یک منزل مسکونی ۲ طبقه قدیمی ساخت به مساحت ۷۰ متر مربع مشاهده می‌شد که طبقه اول آن کاملا شعله ور شده بود.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از قطع برق و گاز منزل اقدام به لوله کشی کرده و با استفاده از دستگاه تنفسی از دو جهت خاموش کردن آتش سوزی را آغاز کردند و پس از مهار شعله‌های آتش و ورود به منزل و جستجو برای یافتن محبوسین متاسفانه با پیکر بی‌جان و سوخته ۳ نفر از اعضای خانواده به نام‌های(بهشت - ز ۵۰ ساله، زهرا - ق ۱۷ ساله، امیرحسین - ق ۱۰ ساله) روبرو شدند.

ملکی ادامه داد: ۲ نفر دیگر از اعضای این خانواده نیز به نام‌های(سلیمان – ق ۵۰ساله و اکبر - ق ۳۰ ساله) دچار سوختگی شدید شده بودند که توسط آتش نشانان از خانه خارج شده و به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل داده شدند.

گفتنی است؛ علت بروز این انفجار و در پی آن آتش سوزی، توسط کار‌شناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

به گفته‌ این مقام در مسئول آتش نشانی علت این انفجار، نشت گاز از وسایل گاز سوز بوده است و آتش نشانان در ساعت ۱۳ دقیقه بامداد پس از اطفای حریق و ایمن سازی محل، عملیات را به پایان بردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز