خبرگزاری کار ایران

فرمانداری تهران:

تهران باید الگوی مناسبی برای دیگر شهرها باشد

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۷۲۲

۳۵ هزار تن مرغ و ۱۰ هزار تن میوه برای ایام عید در تهران ذخیره شده است / کمربندی‌های تهران و بزرگراه‌های آن باید در بحثترافیک ساماندهی شوند.

فرمانداری تهران گفت: شهر تهران، همواره به عنوان الگو برای دیگر شهرها شناخته می‌شود، از این رو باید تلاش کنیم تا الگوی مناسبی برای دیگر شهرها باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ عیسی فرهادی در جلسه خدمات سفرهای نوروزی تهران ضمن با اشاره به روزهای پایانی سال ۹۳ و آغاز ایام نوروز و سفرهای نوروزی گفت: نوروز نقطه وحدت برای مردم است و همه اقوام ما نوروز را دوست دارند و آن را جشن می‌گیرند، نوروز امروزه رنگ وبوی مذهبی دارد، دیدن اقوام، صله‌رحم و مسافرت‌ها همه از مواردی است که در دین توصیه شده، اما نکته اصلی این است که این حجم برنامه‌ها نیازمند برنامه‌ریزی مناسب برای ارائه خدمات بهتر به مردم است.

وی تاکید کرد: شهر تهران، همواره به عنوان الگو برای دیگر شهرها شناخته می‌شود، از این رو باید تلاش کنیم تا الگوی مناسبی برای دیگر شهرها باشیم.

فرهادی گفت: گرچه در تلاش بودیم تا نمایشگاه‌ها بهاره در تهران برگزار نشود و بازاریان در روزهای پایان سال فروش فوق العاده برگزار کنند اما امسال نیز ۴ نمایشگاه ارزاق عمومی ایجاد شده که از ۵ اسفند ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: ۳۵ هزار تن مرغ و ۱۰ هزار تن میوه برای ایام عید در تهران ذخیره شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به حجم برنامه‌ها در ایام نوروز همه دستگاه‌های خدمت رسانی و امدادی باید در آمادگی صددرصد قرار بگیرند و آموزش و پرورش استان تهران باید از امکانات خود در خدمات رسانی به مسافرین نوروزی استفاده کند و بهترین مدارس را در اختیار مسافران قرار دهد.

فرهادی با اشاره به اینکه خدمات بهداشتی و درمانی در استان تهران شرایط مناسبی دارد گفت: درجلسه ای که با وزیر بهداشت داشتیم تاکید کردیم که تهران نمی‌تواند در قالب دانشگاههای علوم پزشکی خدمات بهداشتی و درمانی را به مردم ارائه کند و باید مدیریت مناسبی روی این موضوع صورت گرفته و این شیوه تغییر کند.

وی تاکید کرد: کمربندی‌های تهران و بزرگراه‌های آن باید در بحثترافیک ساماندهی شوند، کشیک نانوایی‌ها و تعمیرگاهها نیز باید مورد توجه قرار بگیرد تا مردم در بروز مشکل دچار سردرگمی نشوند.


در این جلسه گزارش خدمات نوروزی از سوی اداره میراثفرهنگی شهر تهران، معاونت حمل و نقل و سازمان پایانه‌ها مدیریت پایانه غرب تهران، قائم مقام اداره حمل و نقل ترافیک، هلال احمر و آموزش و پرورش ارائه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز