خبرگزاری کار ایران

نجات ۴ روستایی سرمازده از مرگ حتمی

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۳۱۸

این عملیات ۸ ساعت به طول انجامید و ۴ چوپان صدمه‌دیده پس از انجام کمک‌های اولیه به سیاه چادرهای خود منتقل شدند.

نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان باغملک ۴ نفر از اهالی روستای آسماری را از مرگ حتمی نجات دادند.

به گزارش ایلنا، محسن علیزاده با اشاره به سختی گذر در ارتفاعات آسماری گفت: پس از اعلام شورای روستا مبنی بر فقدان یک چوپان و ۳ نفر همراه، پس از هماهنگی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، یک تیم ۵ نفره نجات به منطقه مورد نظر اعزام شد.

رئیس جمعیت هلال احمر باغملک که خود فرماندهی این عملیات را بر عهده داشت، افزود: تیم نجات پس از ارزیابی منطقه به کمک مردم محلی، منطقه مورد نظر را شناسایی کرده و عملیات نجات را آغاز کردند.

وی با اشاره به بروز باران شدید و صعب العبور بودن ارتفاعات، افزود: ۴ نفر گمشده پس از جستجوی تیم نجات پیدا شدند ولی با توجه به شرایط خاص منطقه، ارتفاع زیاد و سرمازدگی و ایجاد مصدومیت، تیم ۵ نفره امداد و نجات در کوهستان جمعیت هلال احمر باغملک به منظور انتقال مصدومان به دامنه کوهستان، به منطقه آسماری فراخوانده شد.

علیزاده با بیان اینکه آسیب دیدگان پس از اجرای عملیات نجات در کوهستان با موفقیت به دامنه ارتفاعات منتقل شدند، تصریح کرد: این عملیات ۸ ساعت به طول انجامید و ۴ چوپان صدمه دیده پس از انجام کمک‌های اولیه به سیاه چادرهای خود منتقل شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز