خبرگزاری کار ایران

راه‌اندازی۷۵۰ سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۳۴۹

یکی از اقدامات موثر این سازمان ایجاد بانک اطلاعاتی، سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه است که بصورت آنلاین اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه و تمامی فعالیت‌های ادارات اوقاف در سراسر کشور قابل رویت است.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه به عنوان بانک اطلاعاتی سازمان اوقاف راه‌اندازی شده است و هم اکنون در بیش از ۷۵۰ نقطه کشور بصورت آنلاین در دسترس است.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام علی محمدی در دیدار با آیت الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با ارائه گزارشی از عملکرد سازمان اوقاف و امورخیریه در پنج سال اخیر، به تحولات عظیم صورت گرفته درحوزه وقف اشاره کرد و اظهارداشت: یکی از اقدامات موثر این سازمان ایجاد بانک اطلاعاتی، سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه است که بصورت آنلاین اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه و تمامی فعالیت‌های ادارات اوقاف در سراسر کشور قابل رویت است.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری بقاع متبرکه باید به قطب فرهنگی تبدیل شود، گفت: دراین زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته که ازجمله این اقدامات بازسازی و مرمت بقاع متبرکه و برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی در طول سال است که از جمله این برنامه‌ها، برگزاری طرح آرامش بهاری است که در ایام تعطیلات نوروزی اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: اجرای طرح نشاط معنوی در تابستان به منظور پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان، برگزاری طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان همراه با ترتیل خوانی و تفسیر قرآن کریم و مراسم شب‌های احیاء در بقاع متبرکه از دیگر برنامه‌های فرهنگی در این اماکن متبرکه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز