خبرگزاری کار ایران

کمک‌های قرض الحسنه جمعیت هلال احمر به پروژه‌های اشتغال‌زا

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۰۹۶

امید است با توجه به تاکید رئیس جمعیت هلال احمر در سال ۹۴ و همچنین ارائه برنامه های اشتغال زایی و درآمدزایی استان ها، این روند نسبت به گذشته شتاب بیشتری پیدا کند.

خزانه دار کل و ذیحساب جمعیت هلال احمر اعلام کرد: ستاد مرکزی آمادگی دارد از محل منابع کمک مرکز، به صورت محدود و در قالب قرض الحسنه به پروژه های اشتغال‌زا و درآمدزا مساعدت کند.

به گزارش ایلنا، مهدی علی پور در مراسم اختتامیه هشتمین گردهمایی علمی – آموزشی خزانه داران جمعیت هلال احمر اظهارکرد: هدف از این گردهمایی بررسی عملکرد مالی جمعیت هلال احمر در ۱۰ ماهه سال ۹۳، نحوه پاسخگویی به نیازهای مالی در پایان سال و مشارکت استان ها در تنظیم بودجه سال ۹۴ است.

وی با بیان اینکه منابع داخلی جمعیت هلال احمر در سال ۹۳ در مقایسه با سال مالی قبل ۵۱٫۵ درصد افزایش داشته است، اذعان کرد: این مهم نشان دهنده عزم جدی مدیران و کارشناسان ذی ربط در کاهش وابستگی جمعیت هلال احمر به بودجه های عمومی و اتکا به منابع داخلی است. دار کل و ذیحساب جمعیت هلال احمر تصریح کرد: امید است با توجه به تاکید رئیس جمعیت هلال احمر در سال ۹۴ و همچنین ارائه برنامه های اشتغال زایی و درآمدزایی استان ها، این روند نسبت به گذشته شتاب بیشتری پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه در این خصوص کمیته های خوداتکایی از ماه ها قبل با حضور خزانه داران استان ها شکل گرفته است، گفت: در این کمیته ها طرح های مقدماتی و اولیه تدوین و به حوزه خزانه داران کل ارسال شده و در این همایش نیز با حضور و مشارکت همکاران استانی به بحثو تبادل نظر گذاشته و مقرر شد به طرح هایی که بدون اتکا به بودجه مرکز و با مشارکت بخش خصوصی و غیردولتی قابلیت اجرا را داشته باشد، در کمیته نهایی بررسی و نتیجه آن به استان ها برای اجرا ارسال شود.

علیپور افزود: ستاد مرکزی آمادگی دارد از محل منابع کمک مرکز، به صورت محدود و در قالب قرض الحسنه به پروژه های مذکور مساعدت کند. وی به اجرای طرح های نوروزی در سازمان جوانان و امداد و نجات اشاره کرد و یادآور شد: اعتبارات ویژه ای برای اجرای طرح های نوروزی در این ۲ سازمان در نظر گرفته شده است که در نیمه دوم اسفندماه این اعتبارات به استان ها ابلاغ خواهد شد که در راس آن پاداش و جبران خدمت امدادگران فعال در این طرح نیز خواهد بود.

خزانه دار کل و ذیحساب جمعیت هلال احمر در مورد اینکه با توجه به محدودیت های اعتباری، آیا پرداخت ها کاهش خواهد یافت، بیان کرد: پرداختی ها کاهش نخواهند داشت و براساس ریزبرنامه تنظیمی و تقویمی سال ۹۴ تمامی خدمات رفاهی و حقوق و مزایای مستمر و غیر مستمر همکاران حداکثر تا ۱۷ اسفندماه به استان ها ابلاغ و به حساب پرسنل جمعیت هلال احمر واریز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود با توجه به افزایش قیمت ها در پایان سال، پرداختیهای زود هنگام و به موقع حقوق کمک خواهد کرد تا نیازهای ضروری خانوار را در اسرع وقت و به مناسبترین قیمت تهیه و از این بابت نگرانی نداشته باشد و با آرامش خاطر در طرح های نوروزی در خدمت هموطنان باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز