خبرگزاری کار ایران

محجوب در واکنش به انتصاب رئیس جدید شستا مطرح کرد:

آغاز بررسی‌اسناد تأمین اجتماعی از امروز

کد خبر : ۱۰۶۹۰۱

مشکل اصلی مجلس برای بررسی پرونده‌های سازمان تأمین اجتماعی و به‌خصوص شستا عدم همکاری مدیران بود که با تغییرات در شستا این معضل حل خواهد شد.

رئیس هیأت تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به آغاز بررسی اسناد تأمین اجتماعی از امروز، گفت: مشکل اصلی مجلس برای بررسی پرونده‌های سازمان تأمین اجتماعی و به‌خصوص شستا عدم همکاری مدیران بود که با تغییرات در شستا این معضل حل خواهد شد.

علیرضا محجوب به خانه ملت گفت: تخصصی‌ترین اقدام شستا تغییر در مدیریت این سازمان بود چرا که مشکل اصلی مجلس با این سازمان را می‌توان عدم همکاری مدیران با هیأت تحقیق و تفحص عنوان کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: احمد فیاض بخش از مدیران خوشنام و آشنا با فضای اقتصادی و اجتماعی کشور است و می‌تواند در هدایت و اداره شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی مفید واقع شود، وی در فعالیت‌های سرمایه‌گذاری، بیمه و بورس سابقه‌ای ۲۵ ساله دارد.

وی افزود: همچنین آقای فیاض بخش در سازمان انرژی اتمی هم فعالیت داشته‌اند و تمام این تجارب خبر از شروع دوره‌ای درخشان در شستا می‌دهد.

این نماینده اضافه کرد: از ابتدای مدیریت وی همکاری خوبی را با هیأت تحقیق و تفحص شاهد بودیم و امیدواریم این همکاری‌ها ادامه داشته باشد، تا کنون که تمام مدارک مورد نیاز برای بررسی در اختیار ما قرار گرفته و مشکلی از این بابت وجود نداشته است.

عضو کمیسیون اجتماعی با اشاره به اینکه مهلت دریافت گزارشات برای بررسی هیأت تحقیق و تفحص تا پایان شهریور ماه بوده یاد آور شد: پیش از این اعلام کرده بودیم که تا پایان شهریور گزارشات مختلف از افراد مطلع را دریافت خواهیم کرد که این مهلت پایان یافته و از امروز بررسی اسناد آغاز خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز