خبرگزاری کار ایران

زیان ۱۵ هزار میلیارد تومانی ۶ شرکت زیر مجموعه وزارت جهاد کشاورزی

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۶۴۰

فعالیت ۳ شرکت زیر مجموعه وزارت جهاد کشاورزی در سال گذشته منجر به سود ۵ میلیارد تومانی و ۶ شرکت زیر مجموعه این وزارتخانه هم سال گذشته را با زیان ۱۵ هزار میلیارد تومانی به انتها رساندند.

به گزارش چابک آنلاین، براساس این گزارش، بانک کشاورزی با ۴ میلیارد تومان سود خالص در رتبه اول و دارای بالاترین رتبه سود خالص دربین شرکت های مورد بررسی در سال گذشته بود. شرکت شهرک های کشاورزی با ۱ میلیارد تومان سود خالص و شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی با ۷۴ میلیون تومان سود خالص در رتبه های بعدی قرار دارند.

ناگفته نماند که از بین  ۹ سازمان و شرکت وابسته به وزارت جهاد کشاورزی در سال گذشته ، ۱ شرکت سال گذشته را با سود انباشته و ۸ شرکت با زیان انباشته به پایان رساندند.

مجموع زیان انباشته ۸ شرکت زیر مجموعه وزارت جهاد کشاورزی در سال گذشته از مرز ۲۹ هزار میلیارد تومان گذشته است. بررسی عملکرد ۹  شرکت زیر مجموعه وزارت جهاد کشاورزی نشان دادکه فعالیت این شرکت هادرسال ۱۴۰۱ منجر به درآمد عملیاتی ۱۴۸ هزار میلیارد تومانی شد.

عمده این درآمد را ۲ شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران و بانک کشاورزی به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز