خبرگزاری کار ایران

ساده ترین روش ها برای خوشبو شدن کمد لباس

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۴۱۳

وقتی لباس را از کمد انتخاب کرده و آن را می پوشیم بوی مطبوع آن می تواند احساس رضایتمندی در ما ایجاد کند. به نظر شما برای داشتن لباس معطر چه اقداماتی باید انجام داد؟

به گزارش ایلنا، برای اینکه کمد لباس‌های شما همیشه خوشبو باشد، باید در مرحله اول از تمیز بودن لباس‌ها مطمئن باشید. علاوه بر این باید از خشک بودن آنها نیز اطمینان حاصل کنید. بعد از اینکه این دو مورد را بررسی کردید؛ اما باز هم بوی نامطبوعی در کمد لباستان شما را اذیت کرد، می‌توانید از راهکارهایی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد، استفاده کنید.

یکی از بهترین راه ها برای خوشبو کردن کمد لباس، استفاده از مواد طبیعی است. برخی از مواد طبیعی که می توانید از آنها استفاده کنید عبارتند از:

جوش شیرین: جوش شیرین یک ماده طبیعی است که خاصیت جذب بو را دارد. می توانید مقداری جوش شیرین را در یک ظرف کوچک ریخته و آن را در کمد لباس خود قرار دهید.

نمک دریایی: نمک دریایی نیز خاصیت جذب بو دارد. می توانید مقداری نمک دریایی را در یک ظرف کوچک ریخته و آن را در کمد لباس خود قرار دهید.

گل های خشک شده: گل های خشک شده مانند اسطوخودوس، رز و یاسمن می توانند بوی خوشی را به کمد لباس شما ببخشند. می توانید مقداری گل خشک شده را در یک کیسه پارچه ای ریخته و آن را در کمد لباس خود قرار دهید.

ساده ترین روش ها برای خوشبو شدن کمد لباس

چوب های معطر: چوب های معطر مانند چوب صندل، دارچین و جوز هندی می توانند بوی خوشی را به کمد لباس شما ببخشند. می توانید چند عدد چوب معطر را در کمد لباس خود قرار دهید.

پوست میوه های خشک شده: پوست میوه های خشک شده مانند پوست نارنج، لیمو و پرتقال می توانند بوی خوشی را به کمد لباس شما ببخشند. می توانید مقداری پوست میوه خشک شده را در یک ظرف کوچک ریخته و آن را در کمد لباس خود قرار دهید.

روش های مصنوعی برای خوشبو کردن کمد لباس

اگر به دنبال روشی سریع و آسان برای خوشبو کردن کمد لباس خود هستید، می توانید از خوشبو کننده های مصنوعی استفاده کنید. برخی از خوشبو کننده های مصنوعی که می توانید از آنها استفاده کنید عبارتند از:

اسپری خوشبو کننده: اسپری خوشبو کننده را می توانید به طور مستقیم روی لباس ها یا در هوا اسپری کنید.

خشک کن خوشبو کننده: خشک کن خوشبو کننده را می توانید در خشک کن لباس خود قرار دهید تا بوی خوشی را به لباس ها ببخشد.

محلول خوشبو کننده: محلول خوشبو کننده را می توانید در یک ظرف کوچک ریخته و آن را در کمد لباس خود قرار دهید.

ساده ترین روش ها برای خوشبو شدن کمد لباس

نکاتی برای خوشبو کردن کمد لباس

برای اینکه کمد لباس شما همیشه خوشبو بماند، نکات زیر را رعایت کنید:

لباس ها را به طور منظم بشویید. شستن منظم لباس ها به جلوگیری از تجمع بوی عرق و بوی نامطبوع کمک می کند.

لباس ها را به طور کامل خشک کنید. خشک نکردن کامل لباس ها می تواند باعث ایجاد بوی نامطبوع شود.

کمد لباس را مرتباً تمیز کنید. تمیز کردن منظم کمد لباس به از بین بردن گرد و غبار و سایر آلودگی هایی که می توانند باعث ایجاد بوی نامطبوع شوند، کمک می کند.

از مواد طبیعی برای خوشبو کردن کمد لباس استفاده کنید. مواد طبیعی نسبت به مواد مصنوعی ماندگاری بیشتری دارند و همچنین برای سلامتی شما مضر نیستند.

با رعایت این نکات می توانید همیشه از لباس های خوشبو لذت ببرید.

منبع: دلگرم

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز