خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل تپسی دلیل استعفای ناگهانی اش را فاش کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۶۴۳

میلاد منشی پور با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از استعفای خود از سمت مدیرعاملی تپسی خبر داد.

مدیرعامل تپسی در بخشی از این پیام آورده است: ««امروز، مسیر من با تپسی به عنوان مدیر عامل به پایان رسید. بعد از خرید سهام تپسی توسط گروه گلرنگ، گفتگوهای متعددی درباره‌ی ادامه راه داشتیم و من علاقه داشتم توسعه‌ی بزرگی را برای تپسی رقم بزنم. اما علیرغم علاقه طرفین برای تعریف یک مسیر مشترک، به دلیل تفاوت دیدگاه در موضوعات کلیدی مانند چشم‌انداز توسعه، حوزه‌های توسعه و روش‌های آن و حاکمیت شرکتی، به جمع‌بندی نرسیدیم.»

من ماه‌های آتی به عنوان عضو هیأت مدیره در تپسی حضور خواهم داشت تا فرایند انتقال مسئولیت با دقت انجام شود. اما آنچه از دید من ادامه مسیر موفقیت تپسی را تضمین می‌کند، حفظ فرهنگ سازمانی پویا و جنگنده‌ی شرکت، حفظ تیم و مدیران و دادن اختیار عمل به آنها، تجمیع کسب و کارهای دیجیتال گروه گلرنگ ذیل هلدینگ تپسی و به رسمیت شناختن اداره‌ی متفاوت کسب و کارهای دیجیتال نسبت به سایر صنایع است. امیدوارم در طراحی مسیر آینده، مجموعه گلرنگ این موارد را مدنظر قرار دهد تا بتوانیم شاهد توسعه تپسی و متعاقباً توسعه بخشی از اقتصاد دیجیتال کشور باشیم.

‌در این سال‌ها، دلگرمی و منبع انرژی من کار کردن با تیم منحصر به فردی بوده که بدون آن‌ها، طی کردن این مسیر ۷ ساله و به سرانجام رساندن آن ممکن نبود. از تک تک اعضای تیم تپسی ممنونم و همواره دلتنگ و حامی آنها خواهم بود.

‌در ادامه راه، همچنان اولویت و علاقه‌ی من، توسعه‌ی اقتصاد دیجیتال در کشور است و این مسیر را در ایران دنبال خواهم کرد؛ چرا که از دید من، این یکی از مؤثرترین راه‌ها برای توانمند کردن مردم و توسعه‌ی ایران است.»

 

منبع مهر
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز