خبرگزاری کار ایران

مغز آیت‌الله مهدوی کنی آسیب جدی دیده است

کد خبر : ۱۷۳۸۶۱

زمانی که سکته قلبی صورت می‌گیرد یک وقفه‌ در خون‌رسانی به مغز رخ می‌دهد که برای بعضی از بیماران باعثآسیب جدی به مغز می‌شود و برخی هم این آسیب را در پی ندارد.

رئیس تیم پزشکی رئیس مجلس خبرگان با بیان اینکه تمام کارهای پزشکی که باید تا به امروز روی آیت‌الله مهدوی کنی صورت می‌گرفت دقیقا از سوی تیم پزشکی انجام شده است، اظهار کرد: در جلسه تیم پزشکی با معاون اول رئیس‌جمهور، وزیر بهداشت و بیت آیت‌الله مهدوی کنی تمام کارها بررسی شد.

به گزارش ایلنا، دکتر فضل‌الله صفی در گفت‌وگو با سایت نسیم با بیان این مطلب افزود: برای ارزیابی اینکه مغز ایشان صدمه نخورده باشد و اینکه ایشان به علت داروهای بیهوشی به کما رفته‌اند یا خیر، داروهای بیهوشی را قطع کرده‌ایم.

وی ادامه داد: زمانی که سکته قلبی صورت می‌گیرد یک وقفه‌ در خون‌رسانی به مغز رخ می‌دهد که برای بعضی از بیماران باعثآسیب جدی به مغز می‌شود و برخی هم این آسیب را در پی ندارد.

رئیس تیم پزشکی آیت‌الله مهدوی کنی اظهار کرد: بررسی‌های ما نشان می‌دهد که آیت‌الله مهدوی کنی دچار آسیب جدی مغزی شده‌اند و از لحاظ پزشکی ایشان امید بازگشتشان کم است.

وی در پاسخ به این سوال که نتیجه قطع کردن داروهای بیهوشی و وضعیت مغزی آیت‌الله مهدوی کنی چه زمانی اعلام خواهد شد، گفت: تا زمانی که نتیجه قطعی نگیریم باید صبر کنیم و ممکن است ایشان چند روز دیگر هم در بیمارستان حضور داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز