خبرگزاری کار ایران

طلاق همسر به دلیل خرید نوشابه

کد خبر : ۱۷۴۴۶۰

مرد خسیس عربستانی با داشتن ۴ فرزند، زنش را به علت خرید نوشابه طلاق داد؛ این در حالی است که علت های بیهوده دیگری نیز همواره باعثطلاق در این کشور می شود.

سایت عربستانی " القطیف " نوشت: مردی که همسرش را تهدید کرده بود نباید نوشابه بخرد و یا بخورد، هنگامی که متوجه شد زنش نوشابه خریده است او را با وجود داشتن ۴ فرزند طلاق داد.

" توفیق مرداد " کارشناس امور خانوادگی در دانشگاه ملک عبدالعزیز گفت: متأسفانه طلاق به علت خرید نوشابه یکی از علل بیهوده و بی ارزش افزایش میانگین طلاق در عربستان است.

توفیق مرداد افزود: شوهر این زن به علت خساست، از خرید نوشابه برای زنش امتناع می کرد و هنگامی که متوجه شد زنش نوشابه خریده است، او را طلاق داد و مساله دردآورتر اینست که ۴ فرزند این زن و شوهر آواره شده اند.

از چند سال پیش دوره های آموزشی برای دختران و پسران عربستانی که قصد ازدواج دارند، برگزار می شود و مراکز خیریه نیز اعلام می کنند که برگزاری چنین دوره هایی مانند آزمایشات قبل از ازدواج ضروری است.

وزارت دادگستری عربستان به تازگی در گزارش سالانه خود اعلام کرد که میانگین طلاق در این کشور به ۲۱ و نیم درصد افزیش یافته است که به اعتقاد کارشناسان امور خانواده، این آمار بسیار بالا و نگران کننده است.

منبع: العالم

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز