خبرگزاری کار ایران

درخواست خانواده مدیر مسئول روزنامه مغرب از دادستان کل کشور

کد خبر : ۱۸۴۳۴۹

از سخنگوی محترم دستگاه قضا در خواست داریم از همان مرجعی که خبر انتقال آقای محمد مهدی امامی ناصری به بیمارستان را دریافت نموده اند، نام بیمارستان را مطالبه و به خانواده اطلاع دهند تا با بهره مندی از حداقل حقوق شهروندی از وضعیت وی آگاه شویم

روزنامه جمهوری اسلامی در مطلبی از درخواست خانواده مدیر مسئول روزنامه مغرب از دادستان کل کشور برای پیگیری وضعیت امامی‌ناصری خبر داده است.

به گزارش ایلنا در خبر روزنامه جمهوری اسلامی آمده است:

آقای هادی امامی ناصری برادر آقای محمد مهدی امامی ناصری مدیر مسئول روزنامه مغرب طی تماسی با روزنامه جمهوری اسلامی از دادستان کل کشور در خواست کرد در راستای کمک به پدر ومادری سالخورده و فرزندان و خانواده‌ای چشم انتظار، اطلاعاتی در باره بیمارستان محل بستری برادرشان اعلام کنند.
وی گفت: طی یک ماه اخیر تمام بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی استان خراسان رضوی را گشته ایم؛ اما آنها هیچ خبری از چنین مصدومی نداشته‌اند. لذا از سخنگوی محترم دستگاه قضا در خواست داریم از همان مرجعی که خبر انتقال آقای محمد مهدی امامی ناصری به بیمارستان را دریافت نموده اند، نام بیمارستان را مطالبه و به خانواده اطلاع دهند تا با بهره مندی از حداقل حقوق شهروندی از وضعیت وی آگاه شویم و نگرانی ناشی از عدم اطلاع ۳۲روزه از سرنوشت وی برطرف گردد.
هادی امامی ناصری افزود: البته ما این درخواست را در قالب نامه‌ای به دفتر دادستانی محترم داده ایم، اما هنوز پاسخی از آن دفتر دریافت نشده است.
وی ادامه داد: قبل از ارسال در خواست کمک از دادستانی محترم، ما هم در تهران و هم در مشهد پیگیریهای فراوانی انجام دادیم و پس از تشکیل پرونده، ما را به یکی از ادارات آگاهی ارجاع دادند که پلیس آگاهی تهران در مورخه ۲۸/۳ / ۹۳ اعلام نمود آقای محمد مهدی امامی ناصری در اختیار نیروهای امنیتی می‌باشد.
پیش از این حجت الاسلام اژه‌ای سخنگوی دستگاه قضا درآخرین نشست خبری خود در پاسخ به سوالات خبرنگاران پیرامون وضعیت آقای محمد مهدی امامی ناصری مدیر مسئول روزنامه مغرب گفته بود ایشان دچار سانحه تصادف شده اند؛ به بیمارستان منتقل شده و خانواده ایشان از وضعیت وی اطلاعی ندارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز