خبرگزاری کار ایران

داعش تماشاگران فینال جام جهانی را در موصل شلاق زد

کد خبر : ۱۸۶۰۷۹

داعش قبل از بازی اعلام کرده بود تماشای دیدار پایانی مسابقه فوتبال بین تیم های آلمان و آرژانتین سبب می شود مردم از عبادت در ماه مبارک رمضان غافل شوند.

گروه تروریستی داعش هر شخصی را که دیدار پایانی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را تماشا کرد، شلاق زد.

یک منبع محلی در شهر موصل مرکز استان نینوا در شمال عراق گفت داعش قبل از بازی اعلام کرده بود تماشای دیدار پایانی مسابقه فوتبال بین تیم های آلمان و آرژانتین سبب می شود مردم از عبادت در ماه مبارک رمضان غافل شوند.

داعش با این بهانه به کمیته های وابسته به این گروه در مساجد شهر موصل دستور داده بود هر شخصی که در حین پیگیری دیدار پایانی جام جهانی مشاهده کردند بازداشت و او را شلاق بزنند.

گفتنی است گروه داعش اواسط ماه ژوئیه نیز یک جوان عراقی را در شهر موصل به دلیل پیگیری مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل شلاق زده بود.

اخراج کارمندان مسیحی در موصل

خبر دیگر اینکه به دستور گروه تروریستی داعش صدها کارمند از جمله پزشکان و پرستاراران مسیحی در شهر موصل بیکار می شوند.

گروه داعش به همه بیمارستان ها و مراکز بهداشتی شهر موصل دستور داد همه کارکنان مسیحی را اخراج کنند.

به گزارش پایگاه خبری المسله یک منبع محلی در استان نینوا گفت دستور داعش برای اخراج کارکنان مسیحی از مراکز بهداشتی و بیمارستان های موصل در چارچوب ادامه تلاش های این گروه برای اعمال فشار، قتل و کوچاندن اجباری اقوام مسیحی از این شهر صورت گرفته است.

گروهک تروریستی بعثی - تکفیری داعش از ماه ژوئن گذشته و پس از تصرف شهر موصل، مسیحیان این شهر را وادار به پرداخت جزیه کردند.

منبع: واحد مرکزی خبر

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز