خبرگزاری کار ایران

ارزیابی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از عملکرد بانک ملی ایران

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۵۴۲

بانک ملی ایران نشان داد می تواند با حمایت از مجموعه های تولیدی و صنعتی، بخش خصوصی را فعال کرده و حتی توان رقابتی آنها را در سطح بین المللی افزایش دهد.

با روی کار آمدن دولت روحانی و قرار گرفتن دکتر همتی در راس هرم مدیرت بانک ملی ایران، از آنجا که خود آقای همتی فردی باتجربه است، توانست فشار را روی بانک ملی کاهش دهد و همچنین در شفاف سازی در موضوعات مختلف در این بانک اقدامات روشن و برجسته ای صورت داد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا تاجگردون در گفتگو با بولتن نیوز ضمن بیان مطلب فوق گفت: برخی جوسازی می کنند که بانک ملی ایران ورشکسته شده که ما چنین چیزی را قبول نداریم و اتفاقا این بانک اکنون بسیاری قوی است و استخوان بندی آن بسیار محکم است و با عملکرد بسیار مثبت مدیریت فعلی، قطعا مجلس هم از آن عملکرد راضی است و از آن حمایت می کند.

عضو مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد پیرامون شرکت های وابسته به بانک ملی ایران نیز گفت: بانک ملی ایران در زمینه بنگاه داری در یک دوره ای در زمان واگذاری شرکت هایی که توجیه نداشته و به اجبار به این بانک تحمیل شد، عملکرد قابل قبولی داشته است و توانست بسیاری از شرکت ها را ساماندهی کرده و از نظر اقتصادی آنها را به توجیه برساند.

تاجگردون در پایان عملکرد بانک ملی ایران در مورد شرکت های مربوط به پتروشیمی و سیمان را بسیار خوب توصیف کرد و تاکید کرد: بانک ملی ایران نشان داد می تواند با حمایت از مجموعه های تولیدی و صنعتی، بخش خصوصی را فعال کرده و حتی توان رقابتی آنها را در سطح بین المللی افزایش دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز