خبرگزاری کار ایران

دختری که مردان داعش دربرابرش کم آوردند + عکس

کد خبر : ۲۰۵۵۲۲

این زن ۲۱ ساله که شهروند انگلیس است، در کشور خود به تحصیل پزشکی مشغول بوده و اکنون برای کمک به تروریست‌های داعش به سوریه رفته است.

با گسترده تر شدن فعالیت رسانه ای تروریست های داعش، مشخص شد که اراذل و اوباش انگلیسی، چه مرد و چه زن، در وحشیگری، دست تروریست های سایر کشورها را بسته اند و جدیدترین شاهکار آنها، دختر ۲۱ ساله ای است که سربریدن را تفریح می داند!

به گزارش شبکه خبر، یک دختر انگلیسی ۲۱ ساله که از اراذل و اوباش اروپایی گروه تروریستی داعش است، با انتشار عکسی از خودش در تویتر، نوشت که سر بریدن، تفریح مورد علاقه اش است.

از زمانی که اراذل و اوباش اروپایی، به ویژه انگلیسی های داعش، فعالیتشان در رسانه ها و شبکه های اجتماعی را بیشتر کرده اند، مشخص شده که آنها در جنایت و وحشیگری، بسیار سنگدل تر از سایر همکیشان خود هستند و سر بریدن را نه برای جنگ و عبادت! بلکه برای قدرت نمایی، تهدید و تفریح انجام می دهند.

نشریه انگلیسی دیلی میل، با انتشار گزارشی از این دختر ۲۱ ساله که پس از ملحق شدن به داعش با نام مجاهده بنت اسامه در تویتر فعالیت می کند، نوشت: این زن ۲۱ ساله که شهروند انگلیس است، در کشور خود به تحصیل پزشکی مشغول بوده و اکنون برای کمک به تروریست‌های داعش به سوریه رفته است.

این زن که خود را " مجاهده بنت اسامه " نامیده، در جدیترین مطلبش در تویتر، عکسی از خود منتشر کرده که در آن سر یک شهروند سوریه ای را در دست دارد و دو کودک نیز نظاره گر رفتار او هستند.

دیلی میل می افزاید؛ این دختر یکی از ده ها دختر انگلیسی است که به داعش ملحق شده اند.

او در صفحه خود تاکید کرده که شغل رویایی من تروریست بودن است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز