خبرگزاری کار ایران

«پشگل» به تلویزیون هم رسید

کد خبر : ۲۰۹۳۰۶

در دولت گذشته برای صادرات دام ۶۰ درصد عوارض محاسبه شده بود که‌ هفته گذشته درخواست لغو عوارض صادرات گوسفند را دستی به هیئت دولت بردم و عوارض آن را لغو کردم.

به گزارش «اقتصادنیوز»، محمد رضا نعمت‌زاده شب گذشته در برنامه پایش در پاسخ به سوالی در خصوص بلاتکلیفی ۱۵هزار گوسفند در گمرک به دلیل نامشخص بودن عوارض صادراتی آن و همچنین انباشته شدن فضولات آن در گمرک اظهار کرد: با نزدیکی به عید قربان کشورهای مسلمان همسایه به‌دنبال دام سبک زنده ایرانی هستند، چرا که کیفیت گوشت دام‌های ایرانی خیلی خوب است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در دولت گذشته برای صادرات دام ۶۰ درصد عوارض محاسبه شده بود که‌ هفته گذشته درخواست لغو عوارض صادرات گوسفند را دستی به هیئت دولت بردم و عوارض آن را لغو کردم.

مجری برنامه همچنین با اشاره به شماره ۱۰۰ هفته نامه‌ «تجارت فردا» که وزیر صنعت در آن به فشار برخی گروه ها برای تغییرات در بدنه اجرایی وزرات صنعت و سازمان های صنعت کشور اشاره کرده بود در پاسخ به این سوال که چه کسانی در تغییرات مدیران وزارت خانه فشار وارد می‌کنند گفت: فشار مردم، فشار جامعه، استانداران و نمایندگان مجلس بوده است و تاکید می‌کنم رئیس جمهور و معاون اول تا به این لحظه دستوری برای تغییرات مدیران نداشته‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز