خبرگزاری کار ایران

روایت بادامچیان از اسید پاشی رژیم ستمشاهی

کد خبر : ۲۱۷۰۲۱

در دوران فدائیان اسلام برخی به لباس زنان بی حجاب که با وقاحت، به کوچه و خیابان می آمدند گوجه فرنگی زدند و رژیم شاه در یک توطئه به لباس چند زن اسید پاشید تا به پای اسلامگرایان بنویسد و شهید نواب صفوی همه را منع کرد و این امر را رد نمود و توطئه خنثی شد.

نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: اسید پاشی یک توطئه است و امیدواریم دولت و دستگاه قضایی با همین موضع قاطعانه پشت پرده ماجرا را کشف و به اطلاع ملت برسانند.

به گزارش ایلنا، اسدالله بادامچیان در گفت‌وگو با افکار نیوز درباره اسید پاشی های اخیر در اصفهان اظهار داشت: مسلما اسلام و احکام فقهی، هیچکدام اجازه این عمل زشت که آسیب جسمی و روحی به افراد ولو گناهکار دارد می آورد نمی دهد.

بادامچیان تاکید کرد: بنابر این مسلمانان متعهد، هیچگاه دست به چنین اقداماتی نمی زنند، پس این نوع اعمال باید یک توطئه باشد که از طرف عوامل استکبار و حامیان افراطیونی چون طالبان و القاعده و داعش توصه شده و عمل می گردد و یا از طرف عواملی که طرفدار فساد و مخالف امر به معروف و نهی از منکر هستند می خواهند چهره قانونگرا و پر محبت اسلام و نظام اسلامی و متدینین را خدشه دار کنند.

نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان داشت: یادم هست در دوران فدائیان اسلام برخی به لباس زنان بی حجاب که با وقاحت، به کوچه و خیابان می آمدند گوجه فرنگی زدند و رژیم شاه در یک توطئه به لباس چند زن اسید پاشید تا به پای اسلامگرایان بنویسد و شهید نواب صفوی همه را منع کرد و این امر را رد نمود و توطئه خنثی شد.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس افرادی مثل اکبر گنجی که اکنون در آمریکاست به عنوان حزب اللهی متعرض زنان بد حجاب می شدند و تیغ به صورت آنها می کشیدند و حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری که وزیر کشور بود و با این رفتار غیر اسلامی مخالفت می کرد متهم می ساختند.

بادامچیان تصریح کرد: حالا هم به نظرم تکرار همان توطئه ها است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز