خبرگزاری کار ایران

انتقاد جمهوری اسلامی از علم‌الهدی

کد خبر : ۲۲۵۰۸۶

در یکسال اخیر به دلیل مواضع شفاف، عاقلانه و منطقی دولت یازدهم، ملت ایران توانست عزت خود را که در دولت‌های نهم و دهم دچار خدشه شده بود باز یابد و با دست بالا و از موضع عزت و اقتدار با قدرت‌های جهانی مذاکره نماید.

روزنامه جمهوری اسلامی در مطلب کوتاهی، ضمن انتشار بخش هایی از صحبت‌های اخیر سیداحمد علم‌الهدی، از وی انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، در مطلب امروز روزنامه جمهوری اسلامی آمده است: «حجت‌الاسلام سیداحمد علم‌الهدی در همایش دلواپسان هسته‌ای گفت: در ۳۵ سال گذشته به اندازه یک سال پس از توافق ژنو تحقیر نشده بودیم. به گزارش پایگاه خبری " تیک " امام جمعه مشهد در این همایش که تحت عنوان " منهای عزت بعلاوه تحریم " در حوزه هنری برگزار شد، افزود: آمریکا می‌خواهد نشان دهد که ما از انقلاب و استکبارستیزی پشیمانیم. وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: " ما آنقدری که در این یکسال بعد از توافق ژنو تحقیر شدیم در طول این ۳۵ سال نشده بودیم؛ اگر ما مانند آن ده سال که پشت میز مذاکره محکم ایستاده بودیم رفتار می‌کردیم، دولتمردان آمریکا ما را این مقدار تحقیر نمی‌کردند. وی افزود: ما تا این اندازه به ذلت نیفتاده بودیم که در این یکسال به ذلت افتاده‌ایم. در تحریم اقتصادی آیا بچه‌های ما بالاتر از زجر بچه‌های امام حسین(ع) زجر دیدند؟ "

آقای علم‌الهدی در این سخنرانی هیچ اشاره‌ای به تحقیرهای پیاپی که در اثر عملکرد دولت‌های نهم و دهم متوجه ملت ایران شد، نکرد و برای این سخن نادرست خود که ایران در این یکسال تحقیر شده است هیچ دلیلی ذکر نکرده است. واقعیت اینست که در یکسال اخیر به دلیل مواضع شفاف، عاقلانه و منطقی دولت یازدهم، ملت ایران توانست عزت خود را که در دولت‌های نهم و دهم دچار خدشه شده بود باز یابد و با دست بالا و از موضع عزت و اقتدار با قدرت‌های جهانی مذاکره نماید.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز