خبرگزاری کار ایران

واکنش نادران به تشکیل حزب از سوی لاریجانی: نمی‌دانم در راستای وحدت است یا…

کد خبر : ۲۲۷۳۷۱

قای ناطق نوری مقبول همه جریان های اصولگرایی نیستند که بتوانند به نحوی این کار را انجام دهند ولی کسانی به جز وی هستند که بخواهند این رهبری را بر عهده بگیرند و در حال حاضر نمی توانم از آنها نام ببرم که حاشیه ای درست شود.

الیاس نادران بر این اعتقاد است که افرادی در اردوگاه اصولگرایی هستند که توان برعهده گرفتن رهبری این جریان را دارند.

الیاس نادران نماینده اصولگرای مجلس در گفت و گو با نامه نیوز در مورد برخی اخبار مبنی بر تشکیل حزبی از سوی علی لاریجانی برای انتخابات پیش رو گفت: من در رسانه ها چنین خبری را شنیده ام و خبر دقیقی در این زمینه ندارم، باید از آقای جلالی سوال کرد.

وی ادامه داد: البته باید بپذیریم که کشور نیاز به حزب دارد و نمی‌شود این موضوع را انکار کرد. یعنی اگر در قالب احزاب، افراد فعالیت داشته باشند مسئولیت پذیریشان بیشتر می شود و این امر مزمومی نیست. اما این که آقای لاریجانی چه قصدی دارد و دوستانشان می خواهند چه کنند خبر موثقی نداریم.

نادران در مورد این که آیا تشکیل چنین حزبی از سوی لاریجانی در راستای وحدت اصولگرایان است و وی می خواهد اصولگرایان را زیر یک چتر قرار دهد، گفت: من نمی دانم این کاری که می خواهد انجام شود در راستای تقویت وحدت اصولگرایان است یا تضعیف وحدت آنها، چون نمی دانم نمی توانم اظهارنظر درستی باشم.

این چهره سیاسی اصولگرا در ادامه با اشاره به ضرورت وحدت تشکل ها و گروه‌های اصولگرا در انتخابات پیش رو، اظهار داشت: شرایط کشور هم به لحاظ داخلی و هم خارجی ایجاب می‌کند که گروه‌های سیاسی به ویژه آنهایی که در مبانی و اصول مشترک هستند هم نظری و توافق بیشتری داشته باشند تا همگرایی آنها افزایش یابد.

وی در مورد برخی نگرانی‌ها از عدم وجود رهبری کاریزماتیک در جریان اصولگرایی بعد از آیت الله مهدوی کنی و مرحوم عسگراولادی، گفت: افراد و شخصیت‌هایی در جریان اصولگرایی هستند که این رهبری را بر عهده بگیرند و در کلان مجموعه اصولگرایان با عنوان فردی میانجی گر بیایند و حرف آخر را بزنند و این کار سختی نیست.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در مورد این که آیا ناطق نوری می‌تواند رهبری جریان اصولگرا را بر عهده بگیرد، تصریح کرد: آقای ناطق نوری مقبول همه جریان های اصولگرایی نیستند که بتوانند به نحوی این کار را انجام دهند ولی کسانی به جز وی هستند که بخواهند این رهبری را بر عهده بگیرند و در حال حاضر نمی توانم از آنها نام ببرم که حاشیه ای درست شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز