خبرگزاری کار ایران

روایت سیدهادی خامنه‌ای از ترجیح شیوه مدیریتی خاتمی به روحانی و حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات

کد خبر : ۲۳۰۷۲۸

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام در مورد مجلس دهم و ترکیب این مجلس و احتمال تشکیل مجلسی مانند مجلس ششم گفت: خیر، مجلس ششم شکل نمی‌گیرد. اگر شورای نگهبان صلاحیت‌ها را رد نکنند، اصلاح طلبان شانس بالایی دارند ولی اگر مانند گذشته رفتار کنند طبیعتا اصلاح طلبان شانسی آنچنانی ندارند.

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام اعتقاد دارد که حضور ناطق نوری در انتخابات مجلس می‌تواند خوب و تاثیرگذار باشد.

حجت الاسلام و المسلمین سید هادی خامنه‌ای با اشاره به مشکلات حسن روحانی در عرصه سیاست داخلی گفت: فرض ما بر این است که رئیس جمهور می‌خواهند فضای سیاسی کشور را باز و موانع را برطرف کنند اما نگذاشتند که چنین اتفاقی رخ دهد. به نظر می‌رسد به ایشان اجازه نداده‌اند در این مسیر کامیابی به دست بیاورد.

وی تصریح کرد: این تحلیل بر اساس جمع بندی مسائل و اخباری است که به گوش ما رسیده و خودمان نیز این مشکلات را احساس می‌کنیم.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ممکن است عدم موفقیت روحانی در عرصه سیاست داخلی تبدیل به پاشنه آشیل دولت یازدهم شود افزود: هر دولتی اراده و توانایی دارد و ممکن است میل نداشته باشد به هر قیمت و هر شکلی با موانع برخورد کند ولی بعضی دولت‌ها مانند دولت اصلاحات چون قول تغییر در سیاست داخلی و آزادی‌های مندی داده بود با این مشکلا برخورد کرد و هزینه‌های آن را پرداخت کرد و تا امروز نیز دارد این هزینه را پرداخت می‌کند.

خامنه‌ای ادامه داد: ممکن است برخی مایل نباشند هزینه‌های این مسئله ر پرداخت نکنند و هرکسی در مقابل محدودیت‌ها مقاومت کند باید هزینه‌ها را پرداخت کند.

مدیر مسئول روزنامه‌های جهان اسلام و حیات نو خاطر نشان کرد: این ایستادن با هر اسمی که می‌خواهد باشد چه اصلاحات و چه اعتدال می تواند به نتیجه برسد و مورد حمایت ما نیز هست.

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام تصریح کرد: در نحوه برخورد با این مشکلات سبک خاتمی را بیشتر از روحانی می‌پسندم، چون ما با آن سبک کار کردیم و کار می‌کنیم.

وی در مورد مجلس دهم و ترکیب این مجلس و احتمال تشکیل مجلسی مانند مجلس ششم گفت: خیر، مجلس ششم شکل نمی‌گیرد. اگر شورای نگهبان صلاحیت‌ها را رد نکنند، اصلاح طلبان شانس بالایی دارند ولی اگر مانند گذشته رفتار کنند طبیعتا اصلاح طلبان شانسی آنچنانی ندارند.

سید هادی خامنه‌ای در پایان در مورد حضور ناطق نوری به عنوان سرلیست اصلاح طلبان در انتخابات مجلس دهم گفت: اگر ایشان نیز مانند دیگر دوستان حضور پیدا کنند بسیار خوب و تاثیرگذار است.

نماینده سابق مجلس در پاسخ به این سوال که آیا شما به عنوان یک اصلاح طلب ناطق نوری را می‌پذیرید یا خیر افزود: من چه کاره هستم ناطق را بپذیرم یا نه؟ ما با ناطق نوری دوست هستیم.

منبع: نامه نیوز

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز