خبرگزاری کار ایران

زمینه‌سازی یک سایت تازه تاسیس برای حضور ضرغامی در انتخابات ریاست جمهوری

کد خبر : ۲۳۸۴۹۱

سایت خبری متین نیوز که خود را حامی گفتمان سوم تیر می داند طی روزهای گذشته در سلسله گزارش‌ها و مصاحبه‌های خود در حال زمینه سازی برای حضور رئیس پیشین صدا و سیما در انتخاباتی است که نزدیک به ۳ سال دیگر برگزار می شود.

در حالیکه مدت زمان زیادی تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ باقی است یک سایت جدید الورود به فضای مجازی در حال زمینه سازی برای حضور عزت الله ضرغامی در این انتخابات است.

به گزارش ایلنا به نقل از امید، سایت خبری متین نیوز که خود را حامی گفتمان سوم تیر می داند طی روزهای گذشته در سلسله گزارش‌ها و مصاحبه‌های خود در حال زمینه سازی برای حضور رئیس پیشین صدا و سیما در انتخاباتی است که نزدیک به ۳ سال دیگر برگزار می شود.

این سایت خبری با انتشار اطلاعیه ای از سوی گروهی موسوم به " ائتلاف فراگیر سوم تیر " خبر داد که «شورای مرکزی این ائتلاف سیاسیدر جلسه نهم دی ماه ۱۳۹۳ خود، به اتفاق آراء «مهندس سیدعزت الله ضرغامی» را به عنوان کاندیدای مورد حمایت خود در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۶ معرفی کرد.»!!

در اطلاعیه این گروه آمده است: «شورای مرکزی ائتلاف فراگیر سوم تیردر جلسه نهم دی ماه ۱۳۹۳ خود، به اتفاق آراء «مهندس سیدعزت الله ضرغامی» را به عنوان کاندیدای مورد حمایت خود در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۶ معرفی کرد.
اهم دلایل مطرح شده از سوی اعضای شورای مرکزی ائتلاف برای حمایت از مهندس ضرغامی به شرح زیر باطلاع مردم شریف کشورمان می رسد:

اول - سوابق روشن اعتقادی مهندس ضرغامی از دوران تحصیل در دانشگاه تا امروز که همواره در مسیر رهبری و خط امام و انقلاب گام برداشته اند.

دوم - مهندس عزت الله ضرغامی به عنوان یک مدیر تحول گرا در هر مسئولیت اجرایی منشاء تحولات فراوان بوده اند.

سوم - مدیریت دهساله مهندس عزت الله ضرغامی در سازمان ملی صدا و سیما به گواه همه کارشناسان مدیریتی مبتنی بر عقلانیت و تامین منافع نظام و انقلاب و جلب نظر مردم بوده است.

چهارم – مهندس عزت الله ضرغامی در سه دولت آقایان خاتمی، احمدی نژاد و روحانی در تمامی جلسات هیئت وزیران حاضر بوده وبه همین دلیل از تجربه ای منحصر به فرد در شناسایی شیوه مدیریت دولت و حل مشکلات کشور و مردم برخوردار هستند.

پنجم - با وجود اعتماد متقابل میان مهندس عزت الله ضرغامی با اصولگرایان و نیز مدیران حامی گفتمان سوم تیر می توان امیدوار بود که اجماع همه نیروهای انقلابی و اصولگرا و حزب اللهی بر سر کاندیداتوری مهندس ضرغامی قابل حصول است.

ششم - مهندس ضرغامی هرگز حلقه ای بسته از اشخاص را حول دستگاه مدیریتی خود گردهم نیاورده است. به همین دلیل مهندس ضرغامی علاوه بر برخورداری از نقاط قوت رئیس جمهور سابق از نقاط ضعف وی بری است.

هفتم - اعتماد رهبر معظم انقلاب به مهندس ضرغامی در سپردن مدیریت رسانه ملی به ایشان، سرمایه بی بدیلی است که در صورت ریاست مهندس ضرغامی در دولت دوازدهم، می تواند پیشرفت کشور و خدمت رسانی به مردم را سرعت بخشد.

هشتم - مدیریت مطلوب مهندس ضرغامی در سازمان صدا و سیما موجب شده که بخش بزرگی از چهره های فرهنگی و هنری کشور به ایشان علاقمند بوده و از کاندیداتوری مهندس ضرغامی در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو حمایت کنند.

نهم - مهندس ضرغامی از چهره های شاخص نسل دوم انقلاب است که با حضور ایشان در راس دولت می توان امیدوار بود که حلقه بسته مدیریتی شکل گرفته در دولت یازدهم شکسته شده و مجددا فضا و امکان حضور نیروهای جوان و پرتوان و پرتلاش و متخصص در دولت فراهم شود.

دهم – مهندس ضرغامی چهره ای برخاسته از مناطق فقیرنشین جنوب شهر تهران است و طعم تلخ فقر و محرومیت را در دوران کودکی و نوجوانی چشیده است. بر همین اساس حضور مهندس ضرغامی در راس دولت دوازدهم موجب می شود تا سیاستهای حمایتی از جامعه مانند هدفمندی یارانه ها، سهام عدالت و مسکن مهر که در دولت یازدهم از ریل اصلی خارج شدند، مجددا به همان ریل اصلی بازگردد. از جمله تاکید مهندس ضرغامی بر تداوم پروژه مسکن مهر و بازتوزیع منابع به دست آمده از محل افزایش قیمت حامل های انرژِی در قبال افزایش مبلغ پرداختی یارانه ها به مردم در کنار حمایت همه جانبه اصولگرایان و چهره های فرهنگی و هنری از ایشان، قطعا زمینه پیروزی مهندس ضرغامی در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم را تضمین می کند.
ائتلاف فراگیر سوم تیر بنا به دلایل فوق مجددا حمایت خود را از کاندیداتوری مهندس سیدعزت الله ضرغامی برای دوزاردهمین دوره

انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۹۶ اعلام می دارد و همه نیروهای ارزشی و مردمی را به حمایت از ایسان فرامی خواند.

ائتلاف فراگیر سوم تیر

یازدهم دی ماه ۱۳۹۳ٍ»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز