خبرگزاری کار ایران

تابش:

جامعه ائتلاف بین معتدلین اصولگرا و اصلاح‌طلب را می‌پسندد

کد خبر : ۲۴۰۸۰۲

حرف افراد برای ما نه تعیین کننده است و نه تاثیرگذار است بلکه این رای افراد است که همانند انتخابات ریاست جمهوری مهم است و اصلاح طلبان بر همین موضع قرار خواهند گرفت.

رییس فراکسیون اصلاح طلبان مجلس معتقد است شانس حضور معتدلین در مجلس آینده بیشتر از بقیه است.

محمدرضا تابش، از نمایندگان اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان برخی بزرگان اصلاحات در مورد ضرورت ائتلاف اصلاح طلبان معتدل با اصولگرایان معتدل به خبرنگار نامه نیوز گفت: طبع جامعه ما ائتلاف بین معتدلین را می‌پسندد و خیلی هم حرف افراد تعیین کننده نیست.

وی اظهار داشت: حرف افراد برای ما نه تعیین کننده است و نه تاثیرگذار است بلکه این رای افراد است که همانند انتخابات ریاست جمهوری مهم است و اصلاح طلبان بر همین موضع قرار خواهند گرفت.

رییس فراکسیون اصلاح طلبان مجلس با بیان اینکه امیدواریم درانتخابات آینده افرادی که در دوجناح جز افراد معتدل هستند به مجلس را ه یابند و مجلسی معتدل داشته باشیم، گفت: البته راجع به این موضوعات یعنی ائتلاف با اصولگرایان معتدل هنوز بین اصلاح طلبان بحثی نشده است ولی ما معتقدیم جامعه میانه روی را می پسندد.

تابش گفت: خواه ناخواه شانس حضور افراد در مجلس آینده با معتدلین دوطیف است ولی اینکه در انتخابات آینده این افراد راه بیابند و یا نیابند حرف دیگری است و باید در عمل دید مردم رای خود را به نام چه کسانی به صندوق می اندازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز