خبرگزاری کار ایران

" صالحی امیری " گزینه روحانی برای معاونت سیاسی وزارت کشور

کد خبر : ۲۴۱۰۷۵

در شرایطی که بیش از ۷ ماه از استعفای معاون سیاسی وزارت کشور و عدم معرفی گزینه جدید می گذرد، هفته گذشته نوبخت سخنگوی دولت در پاسخ به این سؤال که گفته‌ می‌شود حسنعلی امیری قرار است برای این سمت انتخاب شود، افزود: آقای امیری شخصیت محترم و مقبول دولت است اما شخص مورد نظر برای معاونت سیاسی به زودی مشخص می‌شود.

سایت انتخاب نوشت:

چندی پیش با توجه به طولانی شدن روند انتخاب معاونت سیاسی وزارت کشور و همچنین «گزینه های نه چندان مناسب این معاونت»، رییس جمهور گزینه ی خود را به رحمانی فضلی وزیر کشور معرفی می کند و خواستار معرفی «صالحی امیری» در این سمت حساس می شود.

«با این حال، اخبار رسیده حکایت از آن دارد که وزیر کشور تا این لحظه در برابر خواسته رییس جمهور مقاومت کرده است و همچنان درصدد است، گزینه های خود را در این سمت معرفی کند.

قابل ذکر است، صالحی امیری رییس فعلی سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران است. او در آغاز کار دولت یازدهم، هفتاد روز سرپرست وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران بود. نهایتاً صالحی امیری با کسب ۱۴۱ رأی مخالف، ۱۰۷ رأی موافق و ۱۳ رأی ممتنع نتوانست از مجلس رأی اعتماد بگیرد.

از سوی دیگر، در شرایطی که بیش از ۷ ماه از استعفای معاون سیاسی وزارت کشور و عدم معرفی گزینه جدید می گذرد، هفته گذشته نوبخت سخنگوی دولت در پاسخ به این سؤال که گفته‌ می‌شود حسنعلی امیری قرار است برای این سمت انتخاب شود، افزود: آقای امیری شخصیت محترم و مقبول دولت است اما شخص مورد نظر برای معاونت سیاسی به زودی مشخص می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز