خبرگزاری کار ایران

داوری:

احمدی‌نژاد از وجود پرونده رحیمی بی اطلاع بوده است

کد خبر : ۲۴۵۹۷۵

آقای رحیمی در زمان دیوان محاسبات پرونده ی را داشتند که روند قضایی خود را طی می‌کرد و آقای احمدی نژاد مگر علم غیب دارد که از این موضوع و این پرونده خبر داشته باشد!

عبدالرضا داوری یکی از نزدیکان محمود احمدی نژاد در گفت‌و‌گویی در خصوص اعلام حکم محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور سابق گفت: نظر خاصی در مورد پرونده محمدرضا رحیمی ندارم چون هر اتفاقی که افتاده است مربوط به مسئولیت ایشان در دولت نهم و دهم نمی‌شود.

وی ادامه داد: آقای رحیمی در زمان دیوان محاسبات پرونده ی را داشتند که روند قضایی خود را طی می‌کرد و آقای احمدی نژاد مگر علم غیب دارد که از این موضوع و این پرونده خبر داشته باشد! همچنین دیدیم که بعد از گذشت ۲ سال از عمر دولت یازدهم تازه حکم بعد از طی کردن روند قضایی اعلام شده است.

مدیر مسئول سابق روزنامه شهروند با اشاره به اینکه این پرونده هیچ ارتباطی با احمدی نژاد ندارد، خاطرنشان کرد: این پرونده هیچ ارتباطی با آقای احمدی نژاد ندارد و اشتباه است که بگویم چون معاون اول ایشان بوده؛ باید در جریان این موضوعات قرار می‌گرفتند. این پرونده مربوط به زمان ریاست ایشان در دیوان محاسبات است و به هیچ عنوان به زمان مسئولیتشان در دولت احمدی نژاد ندارد.

وی همچنین در خصوص شیفتگی و علاقه رحیمی به آیت الله هاشمی، تصریح کرد: اصل این داستان را نمی‌دانم و در این موضوع نیز ورود نخواهم کرد، شاید ایشان در دوره‌ای گرایشات و علایق سیاسی خاصی داشته است.

عبدالرضا رحیمی با اشاره به راه اندازی روزنامه از سوی یاران احمدی نژاد، گفت: ما اکنون برای راه اندازی روزنامه برنامه‌ای نداریم ولی بعضی از نزدیکان دکتر احمدی نژاد مجوز تاسیس روزنامه را دارند. اما به هیچ عنوان اینگونه نیست که برای این راه اندازی برنامه ای از پیش تعیین شده باشد.

این چهره رسانه‌ای نزدیک به رئیس جمهور سابق، همچنین در خصوص جدایی مشای و احمدی نژاد گفت: مهندس مشایی بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ از فضای سیاسی فاصله گرفت. طبیعتا نه فقط از آقای احمدی نژاد بلکه ایشان به خواسته خود از تمام گروه های سیاسی فاصله گرفتند تا به فعالیت ها و مطالعات علمی خود بپردازند؛ این دوری را نباید به عنوان قهر تعبیر کرد.

وی ادامه داد: آقای مشایی هم از خود شخص احمدی نژاد فاصله گرفته است و هم از فضا و مسائل سیاسی کشور.

عبدالرضا داوری با بیان اینکه احمدی نژاد برنامه ای برای مجلس دهم ندارد، خاطرنشان کرد: ایشان نیز همانطور که قبلا اعلام شد برنامه ای برای مجلس دهم ندارند و شایعات هم در این زمینه زیاد است اما ایشان به هیچ عنوان برنامه ای برای ورود به مجلس ندارد.

منبع: نامه نیوز

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز