خبرگزاری کار ایران

چطور در مدت ۹۰ روز میلیاردر شویم؟

کد خبر : ۲۴۷۵۶۸

خیلی‌ها فکر می‌کنند که یک شبه پولدار شدن، ساده نیست و برای رسیدن به آن باید شانس یا قدرت جادویی داشته باشیم.

پنجاه و پنج آنلاین: خیلی‌ها فکر می‌کنند که یک شبه پولدار شدن، ساده نیست و برای رسیدن به آن باید شانس یا قدرت جادویی داشته باشیم.

در گذشته کسانی بوده‌اند که اثبات کردند می‌توان بدون کمک گرفتن از طالع‌بینی و طلسم هم ثروتمند شد. در این میان «بابک زنجانی» به منابع قدرتمند متصل بود و «محمودرضا خاوری» و یارانش به پول مردم دسترسی داشتند.

پرسش بزرگ این است که چطور می‌شود بدون دردسر پولدار شد؟

اکنون ما روش میلیاردر شدن را به شما معرفی می‌کنیم که اگر آن را دنبال کنید، دیگر به ارتباط داشتن با منابع قدرت و بیت‌المال و لشگر اجنه و دعانویسان نیازی نیست.

اگر این اقدامات را مرحله به مرحله انجام دهید، در مدت ۹۰ روز به ثروتی عظیم دست خواهید یافت و هرگز هم مشکل قانونی پیدا نمی‌کنید.

دستورالعمل پولدار شدن در ۹۰ روز:

۱ - یک حساب بانکی باز کنید و دسته چک بگیرید.

۲ - چند شرکت قلابی در زمینه‌های تجاری، فرهنگی و ورزشی تاسیس کنید.

۳ - در هر نقطه‌ای از شهر که دلتان خواست، یک دستگاه آپارتمان بخرید.

۴ - با عوامل یک شعبه بانک خصوصی رفیق فابریک شوید و از او تقاضای وام کنید به طوری که قیمت کارشناسی ملک شما را چند برابر آنچه که هست گزارش کنند تا وام بیشتری بگیرید.

۵ - یک لیوان آب بنوشید.

۶ - مراحل ۳ و ۴ را هرقدر می‌توانید در ماه نخست تکرار کنید.

۷ - بعد از گذشت ۳۰ روز، آپارتمان‌هایی که در رهن بانک هستند را به مردم بفروشید و در محضر به آنها بگویید که با سند آن ملک «یه چند میلیونی» وام گرفته‌اید، اما رقم واقعی را ذکر نکنید تا تصور کنند نهایتا با یک وام ۵ میلیون تومان طرف هستند.

۸ - پولی که از فروش آپارتمان‌های بانک به دست آوردید را در بازار ارز سرمایه‌گذاری کنید و دوباره مرحله ۶ را انجام دهید.

۹ - وقتی مشتری‌ها فهمیدند که ملک آنها در گرو بانک است و صاحب آن محسوب نمی‌شوند و سپس از شما به اتهام کلاهبرداری شکایت می‌کنند، در دادگاه بگویید که در قول‌نامه اشاره کرده بودید آپارتمان در گرو بانک است و این اشتباه خود آنها بوده که میزان بدهی وام را نپرسیده‌اند. بنابراین قانون از شما حمایت می‌کند.

۱۰ - وقتی بانک به شما اخطار داد که باید وام را پس بدهید، به آنها لبخند بزنید و اهمیت ندهید.

۱۱ - مرحله ۶ را تکرار کنید.

۱۲ - وقتی فشار بانک‌ها بیشتر شد، گروهی از وکلای زبده را استخدام کنید تا از شما در مقابل قانون محافظت کنند.

۱۳ - شما اکنون فرد ثروتمندی هستید که از بانک وام گرفته و یک ریال هم پس نداده و آپارتمان‌هایی که در رهم بانک‌ها بوده را هم فورخته یا اجاره و رهن داده و ماهانه میلیاردها تومان درآمد دارد و رسانه‌ها لقب «مرد وام‌خوار ایران» را برایتان برگزیده‌اند، اما نگران نباشید. تا وقتی وکلای حرفه‌ای در استخدام شما هستند، می توانند. دیرتر گرفتارتان کنند

پی نوشت: تمام مستندات مرد وام خوار ایران نزد پایگاه خبری تحلیلی ٥٥ آنلاین موجود است و مراجع قضایی برای احقاق حق مظلومین میتوانند استفاده کنند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز