خبرگزاری کار ایران

فراموشی «فسادهای قرن» با یک آلبوم موهوم!

پشت‌پرده پروژه‌‌ای با خبر جعلی «خوانندگی‌زنان»

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۹۴۷

چرا در قبال آن همه بریز و بپاش‌هایی که نتیجه‌اش به حبس ۵ ساله معاون آن دولت منجر شد، حتی تاکنون(پس از اثبات اتهام و صدور رای در مرجع قضایی) اعلام موضع نمی‌فرمایید؟

پروژه سازان علیه دولت روحانی برای کاهش بار روانی افشای فسادهای دولت محبوب خود و خصوصا اثرات سهمگین حکم معاون اولشان، فعالتر از گذشته شده‌اند.

به گزارش گروه سایر رسانه‌های ایلنا به نقل از بهارنیوز؛ پروژه‌نویسان دلواپس، این روزها با جعل یک خبر واهی مبنی بر مجوز دادن وزارت ارشاد به خوانندگان زن، جو کاذبی را علیه وزیر ارشاد به راه انداخته‌اند تا به زعم خود دغدغه‌های این روزهای کشور را به یک آلبوم موسیقی معطوف سازند، نه فسادهای چند ده میلیاردی آن دوره ۸ ساله! و در حالیکه وزیر ارشاد می‌گوید: «طی چند روز گذشته عده‌ای با اطلاع‌رسانی نامناسب، به مراجع، علما، ائمه جمعه و نمایندگان مجلس، اطلاعات غلطی می‌دهند که وزارت ارشاد مجوز تک‌خوانی برای خانم‌ها صادر می‌کند. این در حالی‌ است که اصولا به هیچ آلبوم تک‌خوانی خانم مجوز ندادیم…» اما برای پروژه نویسان، مرغ همچنان یک پا دارد و…!

فعالان جریان انحرافی و افراطی
پروژه سازان که همان فعالان جریان انحرافی و افراطی هستند، با کمک رسانه‌های جریان پایداری(حامیان احمدی نژاد و جلیلی) طی چند روز اخیر، انتشار یک آلبوم موهوم! را فرصت بسیار طلایی و مغتنم دانسته و با القای دروغ «مجوز دادن ارشاد به خوانندگان زن»، در حجمی وسیع، سعی در تحریک احساسات برخی روحانیون و علمای قم را داشته که متاسفانه با موضعگیری برخی از شخصیت‌های روحانی، در پروژه خود تا حدودی موفق بوده‌اند.

آیت‌الله سبحانی: بسیار گلایه‌مند
برای مثال آیت‌الله جعفر سبحانی پنج‌شنبه شب در دیدار شهردار تهران از عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به صدور مجوز برای تک خوانی بانوان!! به شدت انتقاد کرد و افزود: «بنده بسیار گلایه‌مند هستم که فرزند یک روحانی فتوایی درباره تک‌خوانی بانوان می‌دهد؛ یعنی تمام مشکلات ما حل شده و تنها این مشکل باقی مانده است که دختری بیاید و تک خوانی بکند؟ چقدر برای ما زننده است؛ این فتوا به کشورهای همانند امارات و دیگر کشورهای عربی می‌رود و بر می‌گردند می‌گویند که این‌ها دروغ می‌گویند و ادعا می‌کنند که اسلامی هستند؛ ولی نمی‌‌دانند که این حرف یک نفر است حرف نظام نیست».

فشار ناشی از افشای فساد
پروژه‌نویسان دلواپس! خصوصا از اینکه می بینند این بار بر پایه یک خبر دروغ و واهی، احساسات را جریحه‌دار کرده‌اند، بر خود می بالند!(به هرحال در فرهنگ تمامیت‌خواهان، شعار هدف وسیله را توجیه می‌کند!) خصوصا اینکه افتضاح حکم اخیر علیه معاون اول رییس دولت مهرورز و عدالت محور! حسابی باعثریزش نیروهای اطراف این جماعت شده و تلاش وافر داشته و دارند با خبرسازی‌های کاذب، جو سیاسی را به موضوعات دیگری سوق داده و اندکی از فشارهای سنگین ناشی از افشای بزرگترین فساد اقتصادی قرن ایران، بکاهند. امری که امکان وقوعش نیست؛ چون حالا حتی شهروندان روستایی ایران از این همه فساد در آن دوره ۸ ساله آگاهی یافته و مسببانش را نفرین می کنند.

چرا اعلام موضع نمی‌فرمایید؟
در خاتمه به علما و روحانیون محترمی که به این سرعت و بدون بررسی اصل موضوع و کذب بودن خبر، چنین واکنش های غضب‌آلودی به دولت روحانی و وزیرانش روا می‌دارند، می توانند بگویند چرا در قبال آن همه بریز و بپاش‌هایی که نتیجه‌اش به حبس ۵ ساله معاون آن دولت منجر شد، حتی تاکنون(پس از اثبات اتهام و صدور رای در مرجع قضایی) اعلام موضع نمی‌فرمایید؟

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز