خبرگزاری کار ایران

غرامت میلیونی تعوض دو نوزاد

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۲۲۴

مشکل زمانی آغاز شد که پدر یکی ازدختران در می‌یابد پوست دخترش تیره‌تر از اوست؛ لذا خواستار آزمایش می شود که بعداز آزمایش، معلوم می شود او پدر واقعی دختر نیست.

بیمارستانی در فرانسه که بیست سال پیش دو نوزاد را سهوا با هم جا به جا کرده بود، مجموعا ۴ میلیون دلار جریمه شد.

به گزارش گروه سایر رسانه‌های ایلنا به نقل از خبرآنلاین؛ یک دادگاه در شهر گراسه به بیمارستانی که این جابجائی در آن روی داده، دستور داد مبلغ دومیلیون دلار پرداخت کند که این رقم، شش برابر کمتر از آن رقمی است که خانوادها بابت غرامت خواستار شده بودند و دادگاه اقامه دعوی خانواده ها برضد پزشکان را نپذیرفت.

وکیل یک خانواده گفت: هر دو خانواده که دختران آنها اکنون درسن بیست سالگی هستند، از تصمیم دادگاه که بیمارستارن را در مورد جابجائی نوزدان گناهکار شناخته، خشنود شده اند.

براساس گزارش ها، این جابجائی زمانی صورت گرفته که هر دو نوزاد به دلیل داشتن یرقان در یک دستگاه مخصوص گذاشته شدند، پرستار کشیک نا اگاهانه آنها را جابجا کرد.

گرچه هر دو مادر در مورد نوزاد خود تردید داشتند؛ زیرا آنها به میزان بلندی موی انها اشاره می کردند اما بیمارستان زیر بار نرفت ولی ده سال بعد مشکل زمانی آغاز شد که پدر یکی ازدختران در می‌یابد پوست دخترش تیره‌تر از اوست؛ لذا خواستار آزمایش می شود که بعداز آزمایش، معلوم می شود او پدر واقعی دختر نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز