خبرگزاری کار ایران

خطاب به رئیس جمهور نگاشته شد

نامه رئیس ستاد روحانی برای تعیین استاندار مرکزی

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۲۳۵

در دو هفته گذشته اصلاح طلبان و اعتدال گرایان استان مرکزی برای تعیین استانداری مناسب برای این استان با افراد تاثیر گذار بسیاری ملاقات و رایزنی کرده اند.

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، با ارسال نامه‌ای به رئیس جمهور خواستار تعیین استانداری توانمند برای رفع مشکلات این استان شد.

به گزارش گروه سایر رسانه‌های ایلنا به نقل از آنا؛ حجت الاسلام حجت الله هاشمی در این نامه که رونوشت آن به دفتر سید حسن خمینی، محمد رضا عارف، معاون اول رئیس جمهور، وزیر کشور و رئیس دفتر رئیس جمهور ارسال شده، تاکید کرده است: «استان مرکزی فعلا از حال خوبی برخوردار نیست».

هاشمی در انتهای این نامه نیز خطاب به حسن روحانی نوشته است: «علیهذا به منظور عمل به تکلیف و پاسخگویی به مطالبات مردم و ادامه پیروزی دولت پس از پیروزی در انتخابات ۲۴ خرداد ۹۲ و تامین رضایت مندی مردم و حفظ سبد آراء دولت در انتخابات سرنوشت ساز آینده پس از بحثو بررسی گسترده و مشورت با صاحب نظران، بدین وسیله جناب آقای دکتر محمود زمانی به عنوان گزینه اصلح برای تصدی سمت استاندار استان مرکزی از سوی ستاد و حامیان دولت به حضورتان پیشنهاد اعلام و معرفی می گردد».

ارسال این نامه به رئیس جمهور در حالی است که پیش ازاین گفته شده بود محمود زمانی رئیس سابق بنیاد باران و استاندار سابق ایلام، بهمن اخوان نماینده تفرش در دوره های پنجم و ششم و هشتم و عضو ستاد روحانی در انتخابات یازدهم و ابوالفضل رضوی معاون کنونی معاون اول رئیس جمهوری گزینه های جدی استانداری استان مرکزی هستند.

استانداری مرکزی پس از رفتن محمد حسین مقیمی به وزارت کشور برای نشستن برجایگاه معاونت سیاسی وزارت کشور خالی مانده است. در دو هفته گذشته اصلاح طلبان و اعتدال گرایان استان مرکزی برای تعیین استانداری مناسب برای این استان با افراد تاثیر گذار بسیاری ملاقات و رایزنی کرده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز