خبرگزاری کار ایران

روش‌های جدید اعدام داعش

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۱۲۵

تروریست‌های داعش به این نتیجه رسیده‌اند که دیگر «سر بریدن»، «قطع کردن سر با شمشیر یا چاقو» یا «شلیک گلوله به سر از پشت سر» یا حتی «پرتاب افراد از ارتفاع بالا» دیگر مردم مناطق تحت سیطره خود را مرعوب نمی‌کند.

بعد از سوزاندن خلبان اردنی توسط گروه داعش، اینبار این گروه تروریستی تصمیم گرفت ۱۷ اسیر پیشمرگه کرد را با همین روش اعدام کند اما از طرفداران خود خواست روش‌های اعدام جدیدی را پیشنهاد کنند که «شلیک گلوله آر. پی. جی به سر» و «انداختن داخل گودال مملو از عقرب و مار» از روش‌های جدید به این گروه است.

به گزارش گروه سایر رسانه های ایلنا به نقل از صد خبر؛ گروه تروریستی داعش که طی هفته‌های اخیر در درگیری با نیروهای پیشمرگه کُرد متحمل شکست‌های متعددی شده‌ و کردها مناطق وسیعی در مرز با منطقه کردستان در موصل را بازپس گرفتند، برای عقده‌گشایی و جبران شکست‌ها، دست به هرکاری می‌زنند.

روز گذشته تروریست‌های تکفیری داعش شماری از نیروهای پیشمرگه را که به اسارت گرفته‌اند در قفس‌های آهنی قرار داده و در خیابان‌های کرکوک گرداندند.

داعشی‌ها که از صحنه‌های چرخاندن اسرای کُرد فیلم‌ گرفته و در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده‌اند، از این دستاورد خود به عنوان یک «پیروزی بزرگ» نام برده که باعثخوشحالی مسلمین(!) شده است.

تروریست‌های شیطانی داعش در فیلم منتشر شده نیروهای پیشمرگه را ملحد، کرکوک و خوک خطاب قرار داده و سرنوشت خلبان اردنی را به آنها یادآوری کردند.

هفته گذشته بود که گروه تکفیری داعش ویدئویی از زنده سوزاندن «معاذ الکساسبه» خلبان جوان اردنی در قفس آهنی منتشر کرد و پس از گذشت یک هفته داعشی‌ها پیشمرگه‌های به اسارت درآمده را در قفس آهنی در خیابان‌های کرکوک گرداندند.

داعش که برای شیوه کشتن خلبان اردنی به پیشنهادهای طرفداران خود عمل کرده بود این‌بار نیز برای کُردها پیشنهاداتی دریافت کرده است.

تروریست‌های داعش به این نتیجه رسیده‌اند که دیگر «سر بریدن»، «قطع کردن سر با شمشیر یا چاقو» یا «شلیک گلوله به سر از پشت سر» یا حتی «پرتاب افراد از ارتفاع بالا» دیگر مردم مناطق تحت سیطره خود را مرعوب نمی‌کند؛ به همین علت به روی دیگر گزینه‌ها حساب باز کرده است.

«شلیک گلوله آر. پی. جی به صورت»، «قرار دادن اُسرا در حفره‌ای مملو از عقرب و مار»، «ذوب کردن در اسید»، «قطعه قطعه کردن با تبر» و «قراردادن روی ذغال داغ» پیشنهاداتی است که برای اعدام اسرای کُرد ارائه شد.

از سوی دیگر، روز گذشته یکی از نیروهای ارتش سوریه که به اسارت داعش درآمده بود به وسیله اسلحه «شات گان» اعدام شد. تروریست‌های داعش علیه مسلمانان عراق و سوریه جنایت‌های وحشتناکی به نام اسلام و جهاد مرتکب می‌شوند که شریعت اسلامی از اقدامات آنان مبرا است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز