خبرگزاری کار ایران

در نقد افراط‌گرایی انجام شد؛

سخنرانی شهردار مسلمان رتردام در آمریکا

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۹۱۱

به عنوان یک شهردار و یک مسلمان، از مسلمانان می‌خواهم که وارد عمل شوند و صدای خود را بلندتر از همیشه به گوش جهان برسانند.

احمد ابوطالب، شهردار مسلمان شهر روتردام هلند با درخواست اعلام برائت مسلمانان از اقدامات تروریستی که به غلط به دین اسلام ارتباط داده می‌شوند، بر گفت‌وگو و آموزش به عنوان راه‌حل ریشه کن کردن تصورات نادرست در مورد اسلام، تأکید کرد.

به گزارش گروه سایر رسانه‌های ایلنا به نقل از ایکنا؛ ابوطالب در سخنرانی خود در کاخ سفید در واشنگتن عنوان کرد: بیش از همیشه، تنش‌های بین‌المللی بر جوامع تأثیر گذاشته است.

بنا بر اعلام پایگاه خبری «NL Times»، احمد ابوطالب در جریان نشست مقابله با خشونت و افراط‌گرایی که به مدت سه روز با حضور مقامات آمریکا و دیگر کشورهای جهان در واشنگتن برگزار شد، به بیان این مطالب پرداخت.

وی گفت: به عنوان یک شهردار و یک مسلمان، از مسلمانان می‌خواهم که وارد عمل شوند و صدای خود را بلندتر از همیشه به گوش جهان برسانند.

ابوطالب تأکید کرد: مسلمانان اروپا و آمریکا می‌توانند نشان دهند که عقاید دینی آنها به خوبی در انطباق با ارزش‌های متعالی در کشورهای غربی است.

وی افزود: آموزش درست و اشتغال‌زایی مانع از گرایش جوانان به سمت عقاید افراط‌گرایانه می‌شود. نشست مقابله با افراط‌گرایی در کاخ سفید در حالی برگزار شد که باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا هیچ یک از مقامات صهیونیستی برای شرکت در این نشست دعوت نکرده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز