خبرگزاری کار ایران

سیمکارت‌هایی که یک طرفه می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۳۸۴

مشترکانی که پیامک یک طرفه شدن سیم کارتشان را دریافت کردند، باید در دو هفته کدملی خود را ارسال کنند و اگر در این مدت، اپراتورها کدملی افراد را دریافت نکنند، سیم کارت کاملاً قطع می شود و در بازه زمانی که قانونگذار مشخص کرده است، سیم کارت تخلیه می شود.

آن دسته از افرادی که در پرونده ثبت تلفن همراهشان کد ملی درج نشده اگر تا ۴۸ ساعت بعد از رسیدن پیامک کد کلی خود را ارسال نکنند سیم کارت آنها یک طرفه خواهد شد.

به گزارش گروه سایر رسانه های ایلنا به نقل از واحد مرکزی خبر؛ داداش زاده در مصاحبه با واحد مرکزی خبر افزود: مطابق برنامه ریزی سازمان تنظیم مقررات از ۲۳ بهمن فرآیند ساماندهی سیم کارت ها آغاز شد.

داداش‌زاده با اشاره به اینکه شنبه هفته گذشته، پیامکی به افرادی که کد ملی نداشتند، ارسال شد که تا ۴۸ ساعت آینده سیم کارتشان یک طرفه می شود افزود: در این مدت بیش از ۵۰ درصد افراد بلافاصله کد ملی خود را ارسال کردند.

معاون سازمان تنظیم مقررات رادیویی گفت: از دوشنبه هفته پیش فرآیند یک طرفه شدن اغاز و تعداد بسیار زیادی از سیم کارت‌ها یک طرفه شد.

معاون سازمان تنظیم مقررات رادیویی با بیان اینکه پیامک و اطلاعات سیم کارت های یک طرفه، فعال است، افزود: این افراد می توانند با ارسال کد ملی سیم کارتشان را فعال کنند.

داداش زاده گفت: مشترکانی که پیامک یک طرفه شدن سیم کارتشان را دریافت کردند، باید در دو هفته کدملی خود را ارسال کنند و اگر در این مدت، اپراتورها کدملی افراد را دریافت نکنند، سیم کارت کاملاً قطع می شود و در بازه زمانی که قانونگذار مشخص کرده است، سیم کارت تخلیه می شود.

معاون سازمان تنظیم مقررات رادیویی گفت: تا آخر سال تقریباً کد ملی افراد فاقد کد ملی در سامانه ثبت می شود و از سال آینده نیز(بعد از عید) فرآیند احراز هویت اغاز خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز