خبرگزاری کار ایران

پژو ۲۰۸ مدل ۲۰۱۶ هم آمد + تصاویر و مشخصات

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۷۴۹

طراحی اصلی این خودرو توسط پیر آرتیر انجام شده است. طراحی فضای داخلی نیز برعهده آدام بازیلدو بوده و طراحی رنگ آن نیز توسط ماری سانو انجام شده است.

پزو ۲۰۸ مانند مدل‌های ۲۰۶ و ۲۰۷ ظاهر بسیار زیبایی دارد و دارای دو حالت ۳در و ۵در است. این ماشین از نظر اندازه در کلاس خودروهای سوپر مینی قرار میگیرد. پژو ۲۰۸ یک خودروی سوپرمینی ساخته شده توسط شرکت پژو است.

به گزارش گروه سایر رسانه‌های ایلنا به نقل از عصر ایران؛ پژو ۲۰۸ مدل ۲۰۱۶ ساخت کشور فرانسه و قیمت آن حدود ۲۲ هزار دلار است. اولین ۲۰۸ در سال ۲۰۱۲ در اسلواکی ساخته شده است. بیشتر طراحی و ساخت این خودرو توسط شرکت مالهوس فرانسه انجام گرفته است.

تفاوت هایی که در ظاهر پزو ۲۰۸ نسبت به ۲۰۷ رخ داده طراحی چراغهای جلو و عقب، پنجره کناری و محل اتصال آینه‌ها است. چراغ‌های این مدل با نوآوری بسیاری طراحی شده است. پژو ۲۰۸ حدودا ۱۱۰ کیلوگرم سبکتر از مدل مشابه خود پژو ۲۰۷ وزن دارد. اندازه طول و ارتفاع آن را نیز کمی کوچکتر کرده‌اند ولی به حجم داخل اتاق آن ۱۵ لیتر اضافه شده است.

پیشرانه پژو ۲۰۸ داری چهار مدل ۱٫۰ لیتری، ۱٫۲ لیتری، ۱٫۴ لیتری و ۱٫۶ لیتری است که با استفاده از جدیدترین فناوری میکروهیبریدی(E – HDI) باعثکاهش مصرف سوخت و آلاینده ها می‌شود. پژو ۲۰۸ در بهار سال ۲۰۱۲ در فرانسه و در تابستان در انگلستان عرضه شد. قیمت این ماشین با توجه به امکانات و نوع پیشرانه اش بین ۱۰ تا ۱۸ هزار پوند متغیر است.

این خودرو با نام رمز A۹ ساخته شده است. این خودرو بر اساس پلتفرم PSA PF۱ و بر اساس طرح بهبود یافته خودروی پژو ۲۰۷ ساخته شده است. اصلاح این طرح، باعثشده است که این خودرو حدود ۲۸۵ لیتر فضای بیشتری نسبت به پژو ۲۰۷ داشته باشد، فضای نشستن و جای پا نیز بهبود یافته است.

طراحی اصلی این خودرو توسط پیر آرتیر انجام شده است. طراحی فضای داخلی نیز برعهده آدام بازیلدو بوده و طراحی رنگ آن نیز توسط ماری سانو انجام شده است. در داخل خودرو یک تبلت کامپیوتری و سقف پاناروما که با لامپ‌های LED احاطه شده است.

موتور بنزینی این خودرو تماماً از استاندارد یورو ۵ پیروی می‌کند. میزان CO۲ خروجی این موتور کمتر از ۹۹ گرم برکیلومتر است. این خودرو از ضریب درگ مناسبی نیز برخوردار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز