خبرگزاری کار ایران

به دنبال اجرا نشدن ماده ۳۸

احتمال تجمع‌آزادگان مقابل ستاد کل نیروهای مسلح

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۳۸۲

بعد از گذشت یک هفته آزادگان با ارسال پیام هایی اعلام کرده اند که همکاری لارم از سوی نمایندگان ستاد کل انجام نشده و آزادگان در صورتی که تا پایان هفته مشکلشان حل نشود، تجمع خود را برگزار خواهند کرد.

هفته گذشته خبری با موضوع لغو تجمع آزادگان در مقابل ستاد کل نیروهای مسلح بر روی خروجی رسانه ها قرار گرفت.

به گزارش گروه سایر رسانه‌های ایلنا به نقل از شهدای ایران؛ هفته گذشته خبری با موضوع لغو تجمع آزادگان در مقابل ستاد کل نیروهای مسلح بر روی خروجی رسانه ها قرار گرفت.

بنابراین گزارش آزادگان که به دلیل اجرایی نشدن ماده 38 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران یا همان اصلاح شده ماده 190 با موضوع پرداخت حقوق آزادگان بسیجی و سرباز بعد از اعتراض های مکرر به ادارات ایثارگران سپاه و ارتش و نیروی انتظامی تصمیم گرفتند تا با حضور و گردهمایی در مقابل ستاد کل نیروهای مسلح اعتراض خود را نسبت به عدم اجرای ماده 38 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران اعلام دارند.

تجمعی که یک روز قبل از برگزاری با خبر جلسه مشترک نمایندگان آزادگان و پرسنل ستاد کل جهت رفع مشکل لغو شد و آزادگان اعلام کردند که قول مساعد رفع مشکل را گرفته اند.

بعد از آن کمیسیون اصل نود مجلس نیز با دعوت از نماینده وزارت دفاع خواستار اجرای قانون در خصوص آزادگان بسیجی و سرباز شد.

حال بعد از گذشت یک هفته آزادگان با ارسال پیام هایی اعلام کرده اند که همکاری لارم از سوی نمایندگان ستاد کل انجام نشده و آزادگان در صورتی که تا پایان هفته مشکلشان حل نشود، 17 اسفند تجمع خود را برگزار خواهند کرد.

باید منتظر ماند که بعد از پیگیری و تذکرات چند باره مجلس شورای اسلامی نسبت به اجرای مفاد ماده 38 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران دستگاه های اجرایی مرتبط با ستاد کل به وظایف قانونی خود رسیدگی خواهند کرد یا خیر؟

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز