خبرگزاری کار ایران

مبلغ مصری:

رسانه ها می خواهند زنان بر مردان مسلط شوند/قلم پای زنان را خرد کنید!

کد خبر : ۲۸۰۵۹۲

یک مبلغ مصری از مردان خواست تا همسران خودشان را با چوب و چماق بزنند و قلم پای آنها را خرد کنند !

العالم: تعدادی از فعالان در شبکه‌های اجتماعی در اینترنت فایلی ویدیویی را از کلاس درس "مازن السرساوی" از شیوخ الازهر مصر درخصوص شیوه برخورد با همسران بازنشر دادند.

کاربران شبکه های اجتماعی ناراحتی خود را از اظهارات مازن السرساوی ابراز داشتند بویژه که او در این کلاس درس از مردان می خواهد که همسران خود را با چوب و چماق بزنند و استخوان های آنها را خرد کنند.

وی این مطلب را در اشاره به درخواست زنان برای زندگی به سبک اروپایی و اقدام پدران در نازپرورده بار آوردن دخترانشان بیان داشت.

السرساوی در این کلاس از مردانی که "به شیوه ای نادرست تربیت شده اند و به سبک اسلامی یا شیوه اهل مروت و مردانگی تربیت نشده اند و تربیت آنها با فیلم های و سریال ها بوده و ابلیس در ذهن و اندیشه آنها نفوذ کرده است"، انتقاد کرد و گفت: "وقتی دختر آشفته نزد پدرش برمی گردد، پدرش به او می گوید که نگران نباش، پدرش را در می آورم و طلاق تو را از او می گیرم و به این صورت، دختر را بر شوهرش می شوراند و نتیجه جز طلاق و بازگشت دختر به خانه پدر نخواهد بود".

وی افزود: "رسانه ها می خواهند اوضاع را دگرگون کنند و زنان بر مردان مسلط شوند. زن نمی تواند رانندگی کند؛ چه برسد به اینکه خواسته باشد یک خانه را مدیریت کند."

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز