خبرگزاری کار ایران

خودرو جدید پاپ/ عکس

شاید تعجب کنید وقتی ببینید این خودرو فاقد اتاقک شیشه‌ای ضدگلوله‌ای‌ست که در خودروهای قبلی پاپ می‌دیدیم. دلیل این امر این است که پاپ جدید، نمی‌خواهد حتی توسط یک حصار شیشه‌ای از مردم جدا شود.

به گزارش ایلنا، پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان، شجاعانه از خودروی سنتی پاپ موبیل، ساخت مرسدس بنز دست کشیده و متواضعانه، یک هیوندای سانتافه تغییر شکل یافته کانورتیبل را جایگزین آن کرده‌است. البته وی در سفر آسیایی امسال خود هم سوار بر یک پاپ‌موبیل کیا سورنتو و حتی ایسوزو D-MAX و کیا سول شده‌ بود.

                           resized_36641_949

 

                           resized_36638_923

شیشه‌های ضدگلوله از سال 1981 و  به دنبال سوءقصد به جان پاپ ژان پل دوم مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما پاپ می‌گوید که چیزی برای از دست دادن ندارد.

                            resized_36639_222

پاپ‌موبیل جدید، تنها سانتافه کانورتیبل ساخته شده‌ است و قاعدتاً به محصولی برای جایگزینی کراس‌اوور کانورتیبل بازنشسته نیسان مورانوی کراس کابریولت مبدل نخواهد‌ شد.

                           resized_36640_403

 

 این ماشین دارای موتور 2/2 لیتری CRDi چهار سیلندر توربودیزل استاندارد است. دو صندلی در جلو و سه  صندلی در عقب دارد و تغییرات خاصی به‌جز برداشتن سقف و قرار دادن رکاب‌های اضافی و رول بار سقف روی آن صورت نگرفته‌است.

 
کد خبر : ۲۸۲۴۳۹