خبرگزاری کار ایران

حاشیه‌های یکصدو شصت و ششمین جلسه شورای شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۲۸۷۳۵۰

در یکصدوشصت وششمین جلسه شورای شهر تهرانرسیدگی به پرونده باغ خشک شده ستارخان و طرح انضباط شهری از جمله مواردی بود که مطرح و به آن پرداخته شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران  محمد حقانی رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر در خصوص باغ ستارخان گفت: رئیس سازمان پارک‌ها پرونده این باغ را به ما نشان داده که تایید کننده سخنان عبداللهی بوده است که جای تشکر دارد.

بعد از سخنان حقانی دوستی خطاب به حافظی با بیان اینکه چرا متناقض حرف می‌زنید اول انتقاد کرده و بعد تشکر می‌کنید گفت: چرا خبرنگاران و رسانه‌ها را با خود همراه می کنید و بعد در جلسه موضوع را مطرح می کنید.

پس از آن مرتضی طلایی رئیس امروز شورای شهر تهران گفت: آنچه ملاک عمل است نظر کمیسیون نظارت است و در حال حاضر کمیسیون نظارت می گوید اقدامات بیان شده توسط عبداللهی، انجام شده است.

حافظی در ادامه تاکید کرد: ما کارهای انجام شده را نفی نمی‌کنیم اما سوال ما این است که چرا اجازه دادند باغ به این روز بیفتد و شهرداری باید پاسخ دهد.

در ادامه امانی معاون امور شوراهای شهرداری تهران گفت: گزارش شهرداری مستند بوده و فیلم و عکسی که مربوط به سناریوی قطع درختان در منطقه 2 بوده است را در اختیار سروری قرار داده‌ایم و از وی می‌خواهیم گزارش خود را ارائه کند.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهید به مدیریت شهری کمک کنید قبل از ارائه درصحن علنی از شهرداری توضیح بخواهید.

امانی با انتقاد از آنکه حافظی شهرداری را با معتادان مقایسه کرده است اظهار کرد: چرا شهرداری را که دارای شخصیت حقوقی است و نمی‌تواند وارد ملک خصوصی شود با معتادان مقایسه می‌کنید.

وی خاطرنشان کرد: طی چهار سال گذشته اقدامات خوبی داشتیم که منجر به صدور رای در خصوص تصرف باغ ستارخان شد.

معاون امور شوراهای شهرداری تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعتراض فرمانداری نسبت به الزام شهرداری تهران به تهیه سامانه شرایط احراز و صلاحیت معاونین شهرداری مناطق و مدیران شهرداری تهران گفت: یکی از افتخارات مدیریت شهری ایجاد بانک اطلاعات مدیران بوده است و شما بررسی کنید که ما شهرداران 123 ناحیه تهران را چگونه انتخاب می‌کنید.

وی تاکید کرد: ما برای انتخاب مدیر آزمونی با حضور 8 هزار نفر برگزار کردیم که کارمندان رسمی دارای 5 سال سابقه کار بوده و دارای لیسانس هستند و اگر مدیری انتخاب شود شهرداری به آن بانک مراجعه می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز