خبرگزاری کار ایران

کنجکاوی پژمان جمشیدی درباره هدیه تهرانی در دید در شب

برنامه دید در شب به تهیه‌کنندگی و اجرای رضا رشیدپور، دو هفته است که با درونمایه بسیار چالشی و اصطلاحا هاردتاک در آپارات پخش می‌شود.

 به گزارش ایلنا، برنامه دید در شب به تهیه‌کنندگی و اجرای رضا رشیدپور، دو هفته است که با درون مایه بسیار چالشی و اصطلاحا هاردتاک، کار خود را آغاز کرده است. رشیدپور هفته اول علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال را به برنامه آورد و هفته دوم دید در شب میزبان امیر تتلو خواننده زیرزمینی پرحاشیه بود.

میهمان سوم دید در شب ژمان جمشیدی است. پژمان جمشیدی در نخستین گفتگوی چالشی خود پس از ورود به دنیای بازیگری بسیاری از ناگفته‌های این چند سال را به زبان آورده است. از ماجرای لژیونر شدن در یک تیم آلمانی تا کنجکاوی جالب درباره هدیه تهرانی.

حدس بزنید کدام چهره سر‌شناس سینما که بازیگر و کارگردان معروفی است، پژمان جمشیدی را برای نقش اول فیلم سینمایی خود انتخاب کرده است؟

ماجرای پرداخت پول برای چاپ عکس پژمان روی جلد برخی نشریات چیست؟! همچنین در دید در شب این هفته منتظر چندین لحظه غافلگیر کننده دیگر باشید.

برنامه دید در شب در همین ابتدای کار مخاطبان خاص و زیادی کسب کرده است و اولین برنامه به این سبک است که تنها از طریق اینترنت و بصورت آنلاین پخش می‌شود.

این برنامه تنهاروی سایت آپارات که بستر اصلی برای پخش این برنامه است، برای برنامه اول بیش از ۴۰ هزار بار و برنامه دوم تاکنون نزدیک به ۱۵۰ هزار بار دیده شده است که با توجه به طولانی بودن این ویدئو‌ها رقم قابل توجه و باورنکردنی دراین فضای مجازی است. البته این ویدئو‌ها دانلود شده و روی بسیاری بسترهای دیگر و همچنین از طریق برنامه‌های پیام رسان موبایلی نیز دست به دست چرخیده‌اند که احتمالا رقم واقعی بازدید این ویدئو‌ها ۵ تا ۷ برابر بیشتر خواهد بود.

کد خبر : ۳۰۹۳۶۶