خبرگزاری کار ایران

اظهارنظر علی مطهری درباره "خندوانه"

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، با اشاره به اینکه تولید برنامه‌ای مانند "خندوانه" کار لازم و جدیدی بود، تصریح کرد: خنداندن و شاد کردن مردم با ضوابطی که در کشور ما وجود دارد، کار بسیار مشکلی است.

به گزارش ایلنا، علی مطهری در گفت وگو با خانه ملت، درباره برنامه "خندوانه" گفت: این برنامه را می‌پسندم و کار لازم و جدیدی بود؛ به ویژه آنکه خنداندن و شاد کردن مردم با ضوابطی که در کشور ما وجود دارد کار بسیار مشکلی است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در تلویزیون‌های دیگر کشورهای دنیا از طریق موسیقی، رقص و ابزارهای متعدد برای شاد کردن مردم استفاده می‌کنند که این کار برای ما شدنی نیست؛ چراکه در جامعه ضوابطی وجود دارد که ملزم به رعایت آن هستیم.

این نماینده مردم در مجلس نهم، ‌تصریح کرد: با توجه به اینکه دست‌اندرکاران برنامه "خندوانه" با رعایت چنین ضوابطی توانسته‌اند مردم را شاد کنند و خنده بر لب آنان بیاورند، کار بزرگی انجام داده‌اند.

رویکرد "خندوانه" را سیاسی نمی‌دانم

وی درباره برخی انتقادات مطرح شده به برنامه "خندوانه" مبنی بر آنکه با دعوت از برخی سیاسیون، از اعتماد مردم به این برنامه سوء استفاده کرده است، گفت: گمان نمی‌کنم که دست‌اندرکاران برنامه "خندوانه" با اهداف سیاسی اقدام به دعوت از این چهره‌ها کرده باشند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دعوت از آقای حداد عادل در روز ازدواج صورت گرفت که دارای تناسب بود و به نظر نمی‌رسد که برنامه "خندوانه" گرایش سیاسی داشته باشد.

کد خبر : ۳۱۲۲۹۸