خبرگزاری کار ایران

تحقیقات بازپرس ویژه قتل در خصوص قتل فجیع یک دختر در غرب تهران

asdasd
کد خبر : ۳۱۷۵۲۳

تلاش دختر جوان برای بازپس‌گیری کیف خود که حاوی چند میلیون تومان پول نقد بوده است مرگ او را رقم زد.

به گزارش ایلنا، شب گذشته یک دختر جوان در پی  زورگیری سرنشین یا سرنشینان یک خودروی پراید در حوالی میدان صادقیه، جان خود را از دست داد، که بعد از اعلام این حادثه به مأموران پلیس و بازپرس ویژه قتل، تحقیقات در این زمینه آغاز شده است.

این حادثه شب گذشته  ساعت 23:30 دقیقه در حالی رخ داد که دختر جوان به قصد خرید دارو منزل را ترک کرده و بعد از اینکه از داروخانه‌ای در محدوده فلکه دوم صادقیه خارج شده و قصد سوار شدن بر خودروی 206 خود را داشته، از سوی یک مرد مورد کیف‌قاپی قرار می‌گیرد.

این مرد بعد از ربودن کیف دختر جوان، سعی می‌کند به وسیله خودروی پراید سفید رنگی از محل متواری شود که دختر جوان به دنبال او دویده و از شیشه سمت راننده قصد بازپس‌گیری کیف خود را داشته است. راننده در همین حین شروع به رانندگی می‌کند و دختر جوان را حدود 100 متر به دنبال خودرو روی زمین می‌کشاند که در نهایت دست دختر از کیف و خودرو رها شده و روی زمین می‌افتد و بر اثر برخورد با زمین و جدول، از ناحیه سر دچار شکستگی متعدد شده و متأسفانه جان خود را از دست می‌دهد.

تحقیقات مربوطه از سوی پلیس آگاهی برای شناسایی عامل یا عاملان این حادثه به محض اعلام گزارش آغاز شده و آن‌طور که خانواده دختر جوان اعلام کرده‌اند، وی در کیف خود چندین میلیون تومان پول نقد به همراه داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز