خبرگزاری کار ایران

علی یونسی:

عقلای اصولگرا هزینه حضور احمدی‌نژاد در مدیریت کشور را نمی‌پردازند

دستیار ویژه رییس جمهور در باره انتخابات گذشته مجلسین و حضور تبلیغاتی محمود احمدی‌نژاد هم پاسخ گفته و تاکید کرده است: عقلای اصولگرا دیگر هزینه حضور احمدی‌نژاد در مدیریت کشور را نمی‌پردازند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی انسجام ملی، حجت الاسلام علی یونسی اظهارات مهمی در خصوص مسایل جاری کشور از جمله نقد نظریه شورای رهبری، موقعیت دکتر حسن روحانی در انتخابات آتی ریاست جمهوری و نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری با نگاه به منافع ملی کشور ایراد کرده است. 

دستیار ویژه رییس جمهور در این مصاحبه ضمن تاکید بر اهمیت شورا‌ها در قانون اساسی در عین حال بر ضرورت و اهمیت تمرکز بر رهبری واحد تصریح کرده و تمرکز بر رهبری شورایی را خطرناک و تهدید کننده اقتدار مدیریت نظام دانسته است. 

حجت الاسلام یونسی با تاکید بر اینکه سخنان آیت الله هاشمی در خصوص رهبری شورایی بیان مساله‌ای تاریخی بوده، تاکید کرد: سخنان آقای هاشمی در خصوص رهبری شورایی اشاره به امری تاریخی بوده و با‌شناختی که از ایشان دارم بعید می‌دانم ایشان هم اکنون معتقد به رهبری شورایی باشند، چرا که رهبری شورایی ناکارآمد و فاقد اقتدار و بن بست شکنی در موارد لازم است. 

وی همچنین در این گفتگو به اظهارات اخیر غلامعلی حداد عادل در باره انتخابات گذشته مجلسین و حضور تبلیغاتی محمود احمدی‌نژاد هم پاسخ گفته و تاکید کرده است: عقلای اصولگرا دیگر هزینه حضور احمدی‌نژاد در مدیریت کشور را نمی‌پردازند. 

گفتنی است مشروح این گفتگو به زودی در روزنامه آفتاب یزد منتشر خواهد شد.

 

 

کد خبر : ۳۶۶۶۸۹