خبرگزاری کار ایران

هجوم بی پایان پرسپولیسی ها به صفحه کی روش

آخرین پست کی روش همچنان مورد هجوم هواداران پرسپولیس قراردارد. سرمربی تیم ملی که بحث ناتمامی را از هفته قبل مقابل برانکو آغاز کرده بود حالا با هجوم بی پایان هواداران پرسپولیس مواجه شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از عصرایران ، کارلوس کی روش دو روز قبل آخرین پست اش را در مورد درگیری لفظی اش با برانکو روی فیس بوک آپلود کرد. پستی که با هجوم توهین آمیز هواداران پرسپولیس رو به رو شد.

سرمربی تیم ملی در آخرین پست خود دوباره به برانکو تاخته و البته در میان تاخت و تازش هم از برانکو خواسته که جلوی توهین به خودش را بگیرد. درخواست سرمربی تیم ملی اما عکس العملی متفاوت داشته و سبب شده کامنت های چندصدتایی به 2500 برسد.

کامنت هایی که شامل فحاشی هواداران پرسپولیس به کی روش و فحاشی هواداران استقلال در دفاع از کی روش است. نبردی دوقطبی که در این میان سرمربی تیم ملی و جایگاهش را مرود هجوم قرارداده است.

599098_320

آنچه سبب درگیری لفظی کی روش و برانکو شد به یک سوتفاهم رنگی مربوط می شود. سوتفاهمی که به مصاحبه برانکو علیه کی روش منجر شد.

در هفته های پایانی لیگ برتر جایی که نفت تهران مقابل پرسپولیس قرار گرفت ، علی منصوریان موفق شد پرسپولیس را 2-0 شکست دهد. پرسپولیسی که مدت ها شکست نخورده بود. پس از آن بازی اطلاعات غیرموثقی منتشر شد مبنی براینکه اطلاعات فنی پرسپولیس توسط انالیزور تیم ملی به منصوریان رسیده است. اطلاعاتی که هیچ مدرک و دلیلی برایش وجود نداشت.

انتشار این خبر اما احتمالا در ابعادی بوده که برانکو را نسبت به حمایت کی روش از منصوریان بد بین کرده است. در همین راستا بود که پس از اعلام برنامه تمرینات تیم ملی و هماهنگی بدون مشکل منصوریان با کی روش برای برگزاری اردوها ، برانکو برآشفت و در مصاحبه ای کی روش را به تعیین قهرمان لیگ برتر متهم کرد.

هرچند آنچه برانکو به عنوان حق خود می دانست درست بود. برانکو به عنوان یکی از سرمربیان تیم های باشگاهی مدعی بود که بایدبازیکنان در اختیار تیم ها باشند برای آمادگی پیش از فصل اما اتهامی که به کی روش زده شد سرمربی تیم ملی را به واکنش واداشت.

واکنش های بی پایان کی روش به مصاحبه برانکو در نهایت به تقابل عده ای از هواداران پرسپولیس با کی روش شد. تقابلی یک طرفه از جنس حمله به صفحه مسی ، داور بازی ایران آرژانتین و زایتسف .مخاطبان صفحه کی روش اول به خودش و بعد به منصوریان فحاشی های زشتی کرده اند. 

حالا و در عرض 2 روز کامنت های پست آخر کی روش به 2500 عدد رسیده و تعداد قابل توجهی از آن ها فحاشی به سرمربی تیم ملی است. اتفاقی که لابد باید با هماهنگی مسوولان پرسپولیس و تیم ملی از ادامه اش جلو گیری کرد.

کد خبر : ۳۸۴۴۰۵