خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمیسیون اجتماعی :

استیضاح ربیعی به هیچ‌ عنوان جدی نیست

کد خبر : ۳۹۰۹۲۰

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت : ربیعی یکی از ورزای پرتلاش و خوش فکر دولت است و زحمات زیادی برای به سرانجام رساندن اهداف وزارتخانه انجام داده است.

جلیل مختار نماینده آبادان و سخنگوی کمیسیون اجتماعی  در گفتگو با شوشان گفت:  انتقاد نسبت به عملکرد وزیر باید با تذکر  وسوال شروع شود و استیضاح آخرین مرحله است، بنابراین این مباحث باید از دستور خارج شود و نمایندگان انتقادات خود را در قالب تذکر مطرح کنند.

جلیل مختار افزود: استیضاح وزیر کار در مجلس عمومیت ندارد و برخی نمایندگان به دلایلی مبهم استیضاح را مطرح کرده اند که چندان هم جدی نیست.

نماینده مردم آبادان افزود: در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به هیچ عنوان بحث استیضاح ربیعی مطرح نشده است و در جلسه اخیری که با وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی داشتیم همه اعضای کمیسیون متفق القول معتقد بودند که وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از شفاف‌ترین وزارتخانه‌ها در دولت است و در راستای سیاست های رفاهی تاکنون بخوبی عمل کرده است.

جلیل مختار ضمن تاکید بر جدی نبودن استیضاح ربیعی در مجلس گفت : عده ای از نمایندگان بحث استیضاح را مطرح کرده اند که دلایل آنان مورد پذیرش دیگر نمایندگان نبوده و بر اساس اصول خاصی نیز انجام نشده است. در همین زمینه رییس کمیسیون اجتماعی مجلس نیز در از عملکرد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دفاع کرده است.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس در ادامه گفت : ربیعی یکی از ورزای پرتلاش و خوش فکر دولت است و زحمات زیادی برای به سرانجام رساندن اهداف وزارتخانه انجام داده است. به عنوان فردی که پیش از این در سازمان بهزیستی مشغول به کار بوده ام می گویم که ربیعی نگاه مثبت و رو به جلویی داشته است.

وی به شوشان گفت: ابهامات زیادی در رابطه با طرح استیضاح از سوی برخی نمایندگان وجود دارد ولی قطعا استیضاح ربیعی ، به صورت جدی مطرح نشده است . ضمن آنکه در صحبتی که با عارف رییس فراکسیون امید نیز داشتم استیضاح ربیعی به هیچ وجه در دستور کار فراکسیون امید و دیگر نمایندگان نیست و صرفا از سوی گروهی خاص مطرح شده که منتفی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز