خبرگزاری کار ایران

حرکت رونالدو عجیب نبود+ عکس

حرکت عجیب رونالدو پس از گل موراتا حواشی بسیاری از شب گذشته به همراه داشته ولی این اولین باری نبود که رونالدو چنین واکنشی نشان می‌داد.

به گزارش ایلنا،‌ روی گلی که موراتا در دقیقه 83 به ثمر رساند، کریستیانو دستش را بالا آورد که بسیاری معتقدند او از داور می‌خواسته این صحنه را آفساید اعلام کند. همین موضوع باعث شده تا از شب گذشته واکنش‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی به این حرکت رونالدو شود. از خیلی جهات این موضوع منطقی به نظر می‌رسید. اگر اخلاق و رفتار رونالدو را در نظر بگیریم،‌ می‌توان این موضوع را تایید کرد زیرا او به شدت به دنبال گلزنی است و بارها پس از عدم موفقیت در گلزنی،‌ ابراز نارضایتی کرده است.

01152342

در حقیقت او یکی از کم گل ترین روزهای فوتبالی اش را سپری می‌کند ولی این بدین معنی نیست که او از داور می‌خواسته گل را آفساید اعلام کند. آنهایی که مهاجم پرتغالی را در چند سال اخیر دنبال کرده اند می‌دانند که این حرکت را خیلی مواقع انجام داده است.

معروف ترین آنها روی گل راموس در فینال چمپیونزلیگ سال 2016 بود که ستاره پرتغالی دستش را بالا برد تا به داور اشاره کند توپ وارد دروازه شده است. فصل گذشته مقابل لوانته نیز روی گل بورخا مایورال واکنش مشابهی داشت.

01152341

کد خبر : ۴۲۲۱۴۳