خبرگزاری کار ایران

اتفاق عجیب و دردناک برای پیشکسوت فوتبال آذربایجان غربی

خواهر جعفر الماسی گفت: نبود کپسول اکسیژن در آمبولانس، قهرمان فوتبال آذربایجان غربی را زمین‌گیر کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از ایسنا، خواهر جعفر الماسی، پیشکسوت فوتبال اظهار کرد: جعفر الماسی، پیشکسوت فوتبال استان، در 2 تیر 95 در پارک ائلرباغی در حین ورزش دچار ایست قلبی شد که با شوک برگردانده می‌شود اما به دلیل تاخیر در آمدن آمبولانس بیمارستان طالقانی و نبود وسایل احیا دچار هیپوکسی شده و از آن تاریخ در بیمارستان بستری است.

به گفته وی، به جز راننده آمبولانس، پرستاری که باید اقدامات احیا و پیشگیری را انجام دهد نیز در محل نبوده و مراقبت از جعفر الماسی به عهده دختر جوانش که دانشجوی پرستاری است می‌افتد که البته هیچ‌گونه وسیله احیا از جمله کپسول اکسیژن و دستگاه شوک داخل آمبولانس نبوده است.

به ادعای خواهر این پیشکسوت فوتبال ارومیه‌، الان 3 ماه است که وی در بیمارستان و بدون هیچ‌گونه علائم حیاتی بستری است و همسر و 3 دختر جوانش بدون سرپرست با چشمانی گریان در راهروهای بیمارستان منتظر به هوش آمدن پدر خانواده هستند.

خواهر و خانواده الماسی از مسئولان علوم پزشکی می‌پرسند، آیا جان یک انسان به اندازه یک کپسول اکسیژن ارزش ندارد؟ برای دادخواهی باید به کدام مراجع قضایی شکایت کنیم؟ انجمن حمایت از جان انسان‌ها چه زمانی تشکیل خواهد شد؟ چه کسانی جوابگوی اشک‌های دختران جوان بیمار خواهد بود؟

کد خبر : ۴۲۲۱۵۳