خبرگزاری کار ایران

رضوی:

شرعاً از ساخت «شهرزاد۲» رضایت ندارم

سرمایه‌گذار سریال«شهرزاد» گفت: من شرعاً از ساخت شهرزاد۲ راضی نیستم و دلیلش هم این است که عوامل شهرزاد بدون جلب رضایت من و پرداخت حق و حقوقم اقدام به ساخت سری دوم این سریال کرده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از تسنیم، هادی رضوی سرمایه‌گذار سریال«شهرزاد» درباره ساخت سری دوم این سریال گفت:در رابطه با ساخت سری دوم شهرزاد، شنبه (15 آبان ماه) شکایتی را از این سریال در سازمان سینمایی ارائه می‌کنم بخاطر این که من و آقای امامی قراردادی برای سریال شهرزاد داشتیم که اگر این سریال درآینده ادامه پیدا کرد امتیاز آن در اختیار سرمایه گذاران باشد.

وی ادامه داد: 50 درصد از سهام سریال شهرزاد در اختیار بنده است و چنانچه اگر بخواهد این سریال را ادامه دهند باید زیر نظر سرمایه گذاران ادامه پیدا کند. وقتی شهرزاد2 شروع شد گفتند که ما این فیلم را جلو می‌بریم اما حق شما محفوظ است؛ اما این فیلم روز به روز جلو می‌رود و هیچ حقی از ما محفوظ نشده است. کاری که عوامل شهرزاد دارند انجام می‌دهند مانند نماز خواندن در خانه غصبی است؛ مگر می‌شود در خانه‌ای نماز خواند که غصبی است.

رضوی بیان کرد: چند روز گذشته شنیدم که برای این سریال اسپانسر گفته‌اند، من نمی‌دانم اگر اسپانسر گفته‌اند چرا حق و حقوق من را نمی‌دهند. من شرعاً از ساخت شهرزاد2 راضی نیستم و دلیلش هم این است که عوامل شهرزاد بدون جلب رضایت من و پرداخت حق و حقوقم اقدام به ساخت سری دوم این سریال کرده‌اند.

کد خبر : ۴۲۵۷۳۶